Ericsson zapewni komunikację mobilną na oceanach

Ericsson otrzymał zlecenie od Maersk Line, największej na świecie firmie specjalizującej się w transporcie morskim, na wdrożenie komunikacji mobilnej i satelitarnej na wszystkich jej statkach. Flota Maersk Line liczy ponad 500 kontenerowców. W ciągu najbliższych dwóch lat Maersk Line wyposaży 400 z nich w anteny i stacje bazowe GSM firmy Ericsson.

Posłuchaj
00:00

Wkrótce potem urządzenia te zostaną zainstalowane również na pozostałych statkach.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza flota jako pierwsza będzie miała łączność opartą na technologii komunikacji mobilnej. Sądzimy, że pozwoli nam to lepiej komunikować się z kolegami na morzu i poprawić obsługę klientów. W najbliższym czasie będziemy dokładnie analizować wszystkie możliwości" -  powiedział Søren Toft, wiceprezes Maersk Line Operations.

Michał Pieniążek

Powiązane treści
Według raportu firmy Ericsson Nowy Jork najlepiej wykorzystuje technologie teleinformatyczne w biznesie
ST-Ericsson zwolni 1700 pracowników
Ericsson, NSN, Huawei i Alcatel staną do przetargu na budowę sieci dla Polkomtelu
Ericsson zainteresowany przejęciem zarządzania siecią TPSA
Ericsson, NSN stracą na redukcji inwestycji telekomunikacyjnych w Chinach o 21%
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
TAITRA uruchamia konkurs "Go Healthy with Taiwan"
Pomiary
Rohde & Schwarz przejmuje ZES ZIMMER Electronic Systems GmbH i rozszerza ofertę urządzeń testowo-pomiarowych
Produkcja elektroniki
Indie stawiają na usługi OSAT
Produkcja elektroniki
Rozwój sektora elektronicznego w Polsce - właściciel marki Goodram dołącza do KIGEiT
Produkcja elektroniki
Litewska Teltonika inwestuje w produkcję PCB i usługi EMS
Produkcja elektroniki
Rynek zaawansowanych podłoży wkrótce przekroczy 30 mld dolarów
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025
Magazyn
Maj 2025
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów