Firmy technologiczne w czołówce rankingu najbardziej wartościowych marek na świecie

W opracowywanym corocznie przez Millward Brown rankingu 100 najdroższych światowych marek, w pierwszej piątce znalazły się aż 4 firmy technologiczne. Podobnie jak w roku ubiegłym pierwsze miejsce przypadło firmie Apple, na drugiej pozycji znalazł się IBM, tuż zanim gigant z Mountain View, firma Google, a na piątym miejscu uplasował się Microsoft.

Posłuchaj
00:00

Wartość producenta iPada wzrosła w stosunku do 2011 r. aż o 19% i jest wyceniana na niemal 183 mld dol. Porównując wynik Apple z pozostałymi firmami technologicznymi, biorącymi udział w rankingu, wyraźnie widać dzielący je dystans.

IBM z 15-procentowym wzrostem przesunął się jedną lokatę wyżej w z wartością marki wynoszącą 116 mld dol.

Z kolei firmy Google, jak i Microsoft straciły na wartości i są obecnie wyceniane odpowiednio na 107,9 oraz 76,7 mld dol.

Ranking najbardziej wartościowych światowych marek według rankingu Millward Brown


Michał Pieniążek

Powiązane treści
Krajowi dostawcy urządzeń technologicznych do produkcji elektroniki
Białostocki Park Naukowo-Technologiczny przyjmie wkrótce pierwsze firmy
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
SoMLabs i Scythe Studio: partnerstwo w zakresie rozwiązań embedded
Optoelektronika
Unisystem – 30 lat ewolucji w świecie wyświetlaczy
Projektowanie i badania
Elektroniczna skóra dla robotów: tani, elastyczny i czuły materiał inspirowany ludzkim dotykiem
Mikrokontrolery i IoT
Infineon prezentuje SECORA ID V2 i eID-OS – nowe rozwiązania do nowoczesnych dokumentów tożsamości
Aktualności
Nordic Semiconductor przejmuje Neuton.AI i awansuje w dziedzinie sztucznej inteligencji brzegowej
Mikrokontrolery i IoT
Rekordowa transakcja w branży komputerów kwantowych
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025
Magazyn
Maj 2025
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów