Ford i Schneider połączyli siły

Ford Motor Company i Schneider Electric łączą siły w celu opracowania nowego rozwiązania w zakresie ładowania pojazdów elektrycznych dla użytkowników indywidualnych oraz korporacyjnych w całej Europie.

Posłuchaj
00:00

Współpraca Forda ze Schneider Electric, globalnym specjalistą w zarządzaniu energią elektryczną, zapewni użytkownikom pojazdów elektrycznych (BEV) oraz hybrydowych (PHEV), w tym posiadaczom nadchodzącego modelu Focus Electric - szybkie, niezawodne, bezpieczne i wygodne możliwości zasilania.

- Jesteśmy zachwyceni współpracą ze Schneider Electric - mówi Andreas Ostendorf, Wice-prezes oraz Dyrektor ds. Zrównoważonego Rozwoju, Środowiska i Bezpieczeństwa Pracy, Ford of Europe. - Razem przekażemy kierowcom i operatorom flotowym elastyczną i skuteczną metodę ładowania pojazdów, tworząc w pełni zoptymalizowane rozwiązanie, które nie wpływa negatywnie na środowisko naturalne.

Opracowane przez Schneider Electric stacje szybkiego ładowania EVLINK stanowić będą dogodną propozycję dla klientów wszystkich rynków europejskich, na których sprzedawane są pojazdy elektryczne oraz hybrydowe Forda. Poddano je szczegółowym testom, aby mieć pewność, że spełniają wymagania Forda oraz europejskie regulacje.

- Dzięki tej współpracy, będziemy mogli zagwarantować proste, skuteczne i przyjazne środowisku rozwiązania w zakresie ładowania pojazdów elektrycznych dla wszystkich klientów Forda - mówi Julio Rodriguez, Wice-prezes Wykonawczy i Dyrektor ds. Działań Międzynarodowych w Schneider Electric. - W ten sposób przyczyniamy się do powiększenia europejskiego rynku pojazdów elektrycznych.

Firmy Ford i Schneider Electric pracują nad optymalnym dostosowaniem stacji do potrzeb pojazdów elektrycznych produkowanych przez Forda. W regionach z kompatybilnymi specyfikacjami energetycznymi, posiadacze modelu Focus Electric będą mogli naładować baterie w niewiele ponad trzy godziny.

Pełne naładowanie baterii Focus Electric zapewni możliwość przejechania 162 km, przy wydajności energetycznej wynoszącej 15,9kWh/100 km, zgodnie z danymi potwierdzonymi niedawno przez Forda.

Powiązane treści
Ford otworzył nowe centrum badawcze w Dolinie Krzemowej
Farnell jako pierwszy wprowadza nową rodzinę urządzeń do kontroli poboru energii firmy Schneider Electric
Ford skorzysta z usług produkcyjnych Flextronics
Schneider Electric przejmuje firmę Aemsa
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie
Schneider Electric rozwija produkcję w USA – nowy zakład w Tennessee wzmocni sektor energetyki i centrów danych
Komponenty
Silanna i DigiKey razem w grze o rynek ADC – nowa generacja przetworników Plural z krótszym czasem dostaw i niższą ceną
Aktualności
Ukazał się nowy Global Innovation Index 2025
Zasilanie
TDK Electronics przechodzi w pełni na energię odnawialną we wszystkich zakładach produkcyjnych
Produkcja elektroniki
Lit - perspektywy wydobycia w Europie
Pomiary
Certyfikowane urządzenia medyczne zmieniają rynek gadżetów fitness
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów