Wkrótce Konferencja Digital Signage Trends 2012

| Gospodarka Artykuły

W dniach 9 i 10 października 2012 r. w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona nowoczesnemu marketingowi, promocji i reklamie na nośnikach Digital Signage. Uczestnicy konferencji mają zapewniony bezpłatny wstęp na targi EXPO 2012.

Wkrótce Konferencja Digital Signage Trends 2012

Digital Signage jest szybko rozwijającą się gałęzią nowoczesnego marketingu. Monitory LCD, ściany wideo oraz LED czy też projektory stają się coraz bardziej popularnymi mediami reklamowymi. Sieci cyfrowych ekranów mogą być centralnie i zdalnie zarządzane.

W porównaniu z rokiem ubiegłym do formuły konferencji wprowadzono pewne modyfikacje. Dni konferencyjne są wyraźnie podzielone tematycznie. Pozwoli to uczestnikom na łatwiejsze dokonanie wyboru właściwych bloków tematycznych. Wprowadzona została możliwość wykupienia udziału tylko w jednym dniu konferencji. Organizatorzy oferują też bezpłatne wejście na wybrane bloki konferencji dla konkretnych grup.

Tematem pierwszego dnia Konferencji Digital Signage Trends 2012 będzie reklama na nośnikach Digital Signage. Przedstawiony będzie między innymi przegląd istniejących sieci DS w Polsce, standaryzacja i wyniki badań dotyczących nośników DS, agregacja nośników i dostępnego czasu reklamowego oraz współpraca z domami mediowymi i reklamodawcami. Omówione będą także korzyści z posiadania we własnych obiektach sieci DS oraz kierunki rozwoju tego typu reklamy w Polsce i na świecie.

Patron merytoryczny konferencji - stowarzyszenie Polish Digital Signage Association - planuje przedstawienie raportu dotyczącego aktualnego stanu prac w powyższych tematach. Odbędzie się tematyczna debata z udziałem zaproszonych ekspertów.

W pierwszym dniu konferencji zaplanowana została równolegle druga edycja Content Day, czyli miejsca wymiany informacji oraz przeglądu różnych kontentów z Polski i świata. Sesja dedykowana jest dla osób zajmujących się przygotowaniem treści dla DS. Odbędzie się również druga edycja konkursu PDSA Awards. Zaprezentowane zostaną nominowane rozwiązania DS w Polsce, a dzień zakończy gala, na której wręczone będą nagrody dla laureatów.

Drugi dzień Konferencji Digital Signage Trends 2012 poświęcony będzie reklamie i informacji na nośnikach DS umieszczanych w obiektach komercyjnych jak banki, restauracje, hotele, biurowce, kina oraz w miejscach użyteczności publicznej, czyli między innymi na stadionach, dworcach i lotniskach, szkołach czy urzędach. Omówione zostaną przykłady najciekawszych rozwiązań DS, nowe technologie i trendy jak interakcja, dotyk, gesty, liczniki spojrzeń, kontent zależny od wieku odbiorcy oraz video mapping. Przewidziana jest też debata tematyczna.

W czasie dwóch dni konferencji, na powierzchni 400 m², odbywać się będzie niezależna prezentacja najnowszych rozwiązań sponsorów i wystawców DS EXPO oraz DS meetings, czyli indywidualne spotkania sponsorów z uczestnikami.