Wkrótce Konferencja Digital Signage Trends 2012

W dniach 9 i 10 października 2012 r. w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona nowoczesnemu marketingowi, promocji i reklamie na nośnikach Digital Signage. Uczestnicy konferencji mają zapewniony bezpłatny wstęp na targi EXPO 2012.

Posłuchaj
00:00

Digital Signage jest szybko rozwijającą się gałęzią nowoczesnego marketingu. Monitory LCD, ściany wideo oraz LED czy też projektory stają się coraz bardziej popularnymi mediami reklamowymi. Sieci cyfrowych ekranów mogą być centralnie i zdalnie zarządzane.

W porównaniu z rokiem ubiegłym do formuły konferencji wprowadzono pewne modyfikacje. Dni konferencyjne są wyraźnie podzielone tematycznie. Pozwoli to uczestnikom na łatwiejsze dokonanie wyboru właściwych bloków tematycznych. Wprowadzona została możliwość wykupienia udziału tylko w jednym dniu konferencji. Organizatorzy oferują też bezpłatne wejście na wybrane bloki konferencji dla konkretnych grup.

Tematem pierwszego dnia Konferencji Digital Signage Trends 2012 będzie reklama na nośnikach Digital Signage. Przedstawiony będzie między innymi przegląd istniejących sieci DS w Polsce, standaryzacja i wyniki badań dotyczących nośników DS, agregacja nośników i dostępnego czasu reklamowego oraz współpraca z domami mediowymi i reklamodawcami. Omówione będą także korzyści z posiadania we własnych obiektach sieci DS oraz kierunki rozwoju tego typu reklamy w Polsce i na świecie.

Patron merytoryczny konferencji - stowarzyszenie Polish Digital Signage Association - planuje przedstawienie raportu dotyczącego aktualnego stanu prac w powyższych tematach. Odbędzie się tematyczna debata z udziałem zaproszonych ekspertów.

W pierwszym dniu konferencji zaplanowana została równolegle druga edycja Content Day, czyli miejsca wymiany informacji oraz przeglądu różnych kontentów z Polski i świata. Sesja dedykowana jest dla osób zajmujących się przygotowaniem treści dla DS. Odbędzie się również druga edycja konkursu PDSA Awards. Zaprezentowane zostaną nominowane rozwiązania DS w Polsce, a dzień zakończy gala, na której wręczone będą nagrody dla laureatów.

Drugi dzień Konferencji Digital Signage Trends 2012 poświęcony będzie reklamie i informacji na nośnikach DS umieszczanych w obiektach komercyjnych jak banki, restauracje, hotele, biurowce, kina oraz w miejscach użyteczności publicznej, czyli między innymi na stadionach, dworcach i lotniskach, szkołach czy urzędach. Omówione zostaną przykłady najciekawszych rozwiązań DS, nowe technologie i trendy jak interakcja, dotyk, gesty, liczniki spojrzeń, kontent zależny od wieku odbiorcy oraz video mapping. Przewidziana jest też debata tematyczna.

W czasie dwóch dni konferencji, na powierzchni 400 m², odbywać się będzie niezależna prezentacja najnowszych rozwiązań sponsorów i wystawców DS EXPO oraz DS meetings, czyli indywidualne spotkania sponsorów z uczestnikami.

Powiązane treści
Konferencja Digital Signage Trends 2012
Bezwentylatorowe komputery do zastosowań Digital Signage i komunikacja bezprzewodowa dla przemysłu
Rozwiązania Digital Signage i bezprzewodowa komunikacja dla przemysłu
Elmark Automatyka na Digital Signage Trends 2009
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Samsung i OpenAI nawiązują strategiczne partnerstwo na rzecz rozwoju globalnej infrastruktury AI
Produkcja elektroniki
Powstaje gigant wart 4,4 mld dolarów - czwarty co do wielkości dostawca sprzętu do produkcji płytek półprzewodnikowych w USA
Optoelektronika
Smartwatche napędzają rozwój wyświetlaczy Micro LED
Produkcja elektroniki
Rynek dystrybucji komponentów w Europie nadal pod kreską
Komunikacja
Internet Rzeczy wspomagany sztuczną inteligencją – najnudniejsza, ale jakże potrzebna rewolucja
Produkcja elektroniki
Globalna sprzedaż półprzewodników sukcesywnie rośnie
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Wrzesień 2025
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów