Eltronika umacnia się w M2M

Eltronika podpisała umowy dystrybucyjne z czołowymi producentami branży M2M - firmą Antenova M2M oraz Bluegiga. Antenova M2M jest dostawcą wysokiej klasy anten przeznaczonych do szerokiej gamy bezprzewodowych aplikacji, a Bluegiga to czołowy producent rozwiązań komunikacyjnych krótkiego zasięgu, w tym modułów Bluetooth, Wi-Fi oraz modemów i urządzeń sieciowych Bluetooth dla integratorów systemów. W ostatnim okresie Eltronika poszerza działalność dystrybucyjną na rynku czeskim oraz słowackim.

Posłuchaj
00:00

Powiązane treści
Projektowanie i wybór modułów M2M
Internet of Things połączy w 2014 r. 250 mln urządzeń
Eltronika i Elproma zaangażowały się w realizację międzynarodowych projektów badawczych
Eltronika dystrybutorem iWOW
Rozmowa z Pawłem Leśniewskim, menedżerem sprzedaży w firmie Eltronika
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Elektronik zaprasza na wrześniowe targi
Produkcja elektroniki
Rynek zaawansowanych opakowań półprzewodników sięgnie blisko 80 mld dolarów
Optoelektronika
San'an i Inari przejmują Lumileds
Zasilanie
Nowy standard realme w zakresie trwałości baterii - 1400 cykli do 2027 roku
Produkcja elektroniki
Scanfil przejął MB Elettronica
Optoelektronika
Skylark Lasers przyspiesza ekspansję w Chinach – wsparcie zapewnia Intralink
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025
Magazyn
Czerwiec 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów