Konsorcjum Fairfax Financial może przejąć BlackBerry

Firma BlackBerry ogłosiła podpisanie listu intencyjnego w sprawie przejęcia przez Fairfax Financial Holdings Limited. Wartość transakcji ma wynieść około 4,7 mld dolarów. Rada Dyrektorów BlackBerry zatwierdziła warunki na jakich Fairfax kupi BlackBerry i wyprowadzi je z giełdy. Każdy akcjonariusz BlackBerry ma otrzymać 9 dolarów za akcję. Przed ostatecznym przejęciem przeprowadzona będzie analiza due diligence oraz dalsze negocjacje. Badanie kondycji BlackBerry ma się zakończyć 4 listopada 2013 r.

Posłuchaj
00:00

W czasie trwania sześciotygodniowej analizy, mającej na celu określenie majątku, struktury i sytuacji księgowej spółki oraz ryzyka związanego z jej działalnością, strony będą negocjować finalny kształt umowy. W tym czasie spółka BlackBerry będzie również mogła szukać alternatywnych propozycji. Obecnie nie ma gwarancji, że due diligence da zadowalające wyniki a Fairfax uzyska finansowanie i transakcja zostanie przeprowadzona.

źródło: money.pl

Powiązane treści
BlackBerry zaprzecza, że Samsung stara się go kupić
Firma BlackBerry nie będzie sprzedana
BlackBerry zredukuje zatrudnienie o 40%
TI dostarcza procesory do tableta Blackberry
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Optoelektronika
Nowe standardy oświetlenia w Toruniu
Optoelektronika
VIGO Photonics i PCO zawarli strategiczne partnerstwo dla wzmocnienia potencjału polskiej obronności
Komunikacja
Znaczenie 5G rośnie, ale LTE pozostaje silne
Pomiary
Keysight prezentuje nowe rozwiązanie do testowania bezpieczeństwa systemów wbudowanych – premiera testbencha nowej generacji
Mikrokontrolery i IoT
Chiny stawiają na RISC-V
Zasilanie
Microchip prezentuje nowy układ zarządzania zasilaniem – MCP16701
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Kwiecień 2025
Targi zagraniczne
Międzynarodowa wystawa i warsztaty na temat kompatybilności elektromagnetycznej EMV 2025
Statyczne
Logowanie
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów