wersja mobilna
Online: 467 Środa, 2018.01.17

Biznes

Farnell element14 podsumowuje rok działalności krakowskiego centrum sprzedaży

czwartek, 05 grudnia 2013 07:47

Europejskie centrum sprzedaży firmy Farnell element14 działa wprawdzie już od sierpnia 2012 roku, ale dopiero niedawno minęła rocznica od jego oficjalnego otwarcia. Przedstawiciele krakowskiego oddziału, który zajmuje się m.in. usługami w zakresie doradztwa i wsparcia posprzedażowego, mówią o ostatnim roku jako o bardzo udanym, zarówno pod względem sprzedaży, jak też rozwoju relacji z klientami.

Początki prac nad utworzeniem polskiego centrum obsługi klientów w Krakowie datują się na marzec 2012 roku, kiedy na ten temat rozmawialiśmy również z Robertem Rospędzihowskim, dyrektorem sprzedaży Farnell element14 w Europie. Obecnie w biurze pracuje 125 osób, które obsługują klientów w 23 językach obcych i blisko współpracują z pozostałymi działami sprzedaży, obsługi i e-commerce w ramach innych placówek w Europie.

- Krakowski oddział jest bardzo ważnym elementem w ramach globalnej struktury naszej firmy. Odpowiadając za szereg krajów Starego Kontynentu koordynuje kilkanaście tysięcy transakcji miesięcznie. Jego wybór poprzedzony był wnikliwą i wieloetapową analizą na tle ponad 30 innych miast europejskich. Nasza ostateczna decyzja co do wyboru lokalizacji podyktowana była faktem, że jest to miejsce o bardzo dużym potencjale pod względem wykwalifikowanych i utalentowanych pracowników. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni - mówiła Elaine Barnes, pełniąca w firmie funkcję Head of Commercial Centres and Quoting Europe.

Wśród działań prowadzonych na rzecz wzmocnienia relacji z klientami, firma Farnell element14 wskazuje także na swój program lojalnościowy Power Circuit. Uczestnictwo w nim pozwala na korzystanie z usług i świadczeń, które służą wspieraniu indywidualnej działalności biznesowej. Obejmuje to m.in. obniżanie kosztów podróży służbowych poprzez różnego rodzaju rabaty i zniżki, zmniejszanie kosztów pobytu w hotelach lub umożliwienie dostępu do saloników VIP na lotniskach. Ponadto osoby biorące udział w programie lojalnościowym mogą zbierać punkty dające zniżki podczas kolejnych zakupów w firmie Farnell element14.

Jakub Binda - Regional Sales Manager Farnell element14Jakub Binda

Regional Sales Manager

Miniony rok wiele nas nauczył o specyfice zarządzania w ramach globalnego łańcucha dostaw. Wyniesione doświadczenie chcemy przełożyć na nasze relacje z klientami i w tym celu sukcesywnie wprowadzamy kolejne rozwiązania, które mają ułatwić korzystanie z naszej oferty. W 2014 roku kluczowe będzie dla nas kontynuowanie inwestycji w zakresie rozbudowy asortymentu i oferty skierowanej do klientów zamawiających średnie i duże ilości produktów.

 

Europejskie centrum sprzedaży Farnell element14 działa od sierpnia 2012 roku

 

World News 24h

wtorek, 16 stycznia 2018 20:07

Meizu unveiled its plans for 2018 as well as gave a summary of last year’s performance. During the Yang Zhe is reported to have shared some of the adjustments the company would be making this year to the media. The company plans to rebuild the brand image and also create a new design style. The Meizu Exec also disclosed that the company wants to re-engineer its high-end market and would focus more on the high-end market. In terms of products, Meizu plans to collaborate with Qualcomm and Samsung in 2018 in order to propel its ambitious drive to target the market with high-end products this year. The focus here would be on the aspect of chipsets.

więcej na: www.gizmochina.com