Farnell element14 podsumowuje rok działalności krakowskiego centrum sprzedaży

| Gospodarka Artykuły

Europejskie centrum sprzedaży firmy Farnell element14 działa wprawdzie już od sierpnia 2012 roku, ale dopiero niedawno minęła rocznica od jego oficjalnego otwarcia. Przedstawiciele krakowskiego oddziału, który zajmuje się m.in. usługami w zakresie doradztwa i wsparcia posprzedażowego, mówią o ostatnim roku jako o bardzo udanym, zarówno pod względem sprzedaży, jak też rozwoju relacji z klientami.

Farnell element14 podsumowuje rok działalności krakowskiego centrum sprzedaży

Początki prac nad utworzeniem polskiego centrum obsługi klientów w Krakowie datują się na marzec 2012 roku, kiedy na ten temat rozmawialiśmy również z Robertem Rospędzihowskim, dyrektorem sprzedaży Farnell element14 w Europie. Obecnie w biurze pracuje 125 osób, które obsługują klientów w 23 językach obcych i blisko współpracują z pozostałymi działami sprzedaży, obsługi i e-commerce w ramach innych placówek w Europie.

- Krakowski oddział jest bardzo ważnym elementem w ramach globalnej struktury naszej firmy. Odpowiadając za szereg krajów Starego Kontynentu koordynuje kilkanaście tysięcy transakcji miesięcznie. Jego wybór poprzedzony był wnikliwą i wieloetapową analizą na tle ponad 30 innych miast europejskich. Nasza ostateczna decyzja co do wyboru lokalizacji podyktowana była faktem, że jest to miejsce o bardzo dużym potencjale pod względem wykwalifikowanych i utalentowanych pracowników. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni - mówiła Elaine Barnes, pełniąca w firmie funkcję Head of Commercial Centres and Quoting Europe.

Wśród działań prowadzonych na rzecz wzmocnienia relacji z klientami, firma Farnell element14 wskazuje także na swój program lojalnościowy Power Circuit. Uczestnictwo w nim pozwala na korzystanie z usług i świadczeń, które służą wspieraniu indywidualnej działalności biznesowej. Obejmuje to m.in. obniżanie kosztów podróży służbowych poprzez różnego rodzaju rabaty i zniżki, zmniejszanie kosztów pobytu w hotelach lub umożliwienie dostępu do saloników VIP na lotniskach. Ponadto osoby biorące udział w programie lojalnościowym mogą zbierać punkty dające zniżki podczas kolejnych zakupów w firmie Farnell element14.

Jakub Binda - Regional Sales Manager Farnell element14Jakub Binda

Regional Sales Manager

Miniony rok wiele nas nauczył o specyfice zarządzania w ramach globalnego łańcucha dostaw. Wyniesione doświadczenie chcemy przełożyć na nasze relacje z klientami i w tym celu sukcesywnie wprowadzamy kolejne rozwiązania, które mają ułatwić korzystanie z naszej oferty. W 2014 roku kluczowe będzie dla nas kontynuowanie inwestycji w zakresie rozbudowy asortymentu i oferty skierowanej do klientów zamawiających średnie i duże ilości produktów.

 

Europejskie centrum sprzedaży Farnell element14 działa od sierpnia 2012 roku

Zobacz również