Początki prac nad utworzeniem polskiego centrum obsługi klientów w Krakowie datują się na marzec 2012 roku, kiedy na ten temat rozmawialiśmy również z Robertem Rospędzihowskim, dyrektorem sprzedaży Farnell element14 w Europie. Obecnie w biurze pracuje 125 osób, które obsługują klientów w 23 językach obcych i blisko współpracują z pozostałymi działami sprzedaży, obsługi i e-commerce w ramach innych placówek w Europie.
- Krakowski oddział jest bardzo ważnym elementem w ramach globalnej struktury naszej firmy. Odpowiadając za szereg krajów Starego Kontynentu koordynuje kilkanaście tysięcy transakcji miesięcznie. Jego wybór poprzedzony był wnikliwą i wieloetapową analizą na tle ponad 30 innych miast europejskich. Nasza ostateczna decyzja co do wyboru lokalizacji podyktowana była faktem, że jest to miejsce o bardzo dużym potencjale pod względem wykwalifikowanych i utalentowanych pracowników. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni - mówiła Elaine Barnes, pełniąca w firmie funkcję Head of Commercial Centres and Quoting Europe.
Wśród działań prowadzonych na rzecz wzmocnienia relacji z klientami, firma Farnell element14 wskazuje także na swój program lojalnościowy Power Circuit. Uczestnictwo w nim pozwala na korzystanie z usług i świadczeń, które służą wspieraniu indywidualnej działalności biznesowej. Obejmuje to m.in. obniżanie kosztów podróży służbowych poprzez różnego rodzaju rabaty i zniżki, zmniejszanie kosztów pobytu w hotelach lub umożliwienie dostępu do saloników VIP na lotniskach. Ponadto osoby biorące udział w programie lojalnościowym mogą zbierać punkty dające zniżki podczas kolejnych zakupów w firmie Farnell element14.
Europejskie centrum sprzedaży Farnell element14 działa od sierpnia 2012 roku |