Farnell zainaugurował działalność centrum sprzedaży w Krakowie

| Gospodarka

Farnell element14, dystrybutor elementów elektronicznych i produktów z zakresu utrzymania ruchu, dokonał wczoraj (22 października) oficjalnego otwarcia europejskiego centrum sprzedaży w Krakowie. Pracuje w nim ponad 120 osób, które zajmują się obsługą klientów europejskich, świadcząc usługi telesprzedaży i telemarketingu.

Farnell zainaugurował działalność centrum sprzedaży w Krakowie

W otwarciu oddziału uczestniczył Kevin Yapp, dyrektor marketingu i strategii firmy Farnell, oraz Elaine Barnes, szef europejskiego centrum sprzedaży w Krakowie

Firma Farnell element14 rozpoczęła pracę nad utworzeniem centrum w Krakowie w marcu bieżącego roku. Zespół zatrudnionych w nim osób składa się z przedstawicieli 24 narodowości, którzy współpracują z działami sprzedaży, obsługi klienta oraz e-commerce zlokalizowanymi w biurach firmy na Starym Kontynencie. Centrum zostało utworzone w Krakowie ze względu na rozwinięte szkolnictwo wyższe, możliwość znalezienia osób biegle posługujących się językami obcymi oraz atrakcyjność samego miasta.

"Dzięki witrynom transakcyjnym firmy Farnell element14 e-commerce stanowi obecnie 75% naszego biznesu w Europie. Aby w dalszym ciągu zwiększać naszą przewagę konkurencyjną stworzyliśmy krakowskie centrum w celu zapewnienia klientom jak najlepszych usług. Zdajemy sobie sprawę, że w świecie online zapewnienie wysokiej jakości kontaktu oraz osobista współpraca są niezwykle ważne dla naszych klientów. Otwarcie w Krakowie centrum sprzedaży dowodzi zaangażowania firmy Farnell element14 w zapewnienie elastycznych, wielokanałowych usług umożliwiających naszym klientom wybranie sposobu, w jaki dokonują zakupów i prowadzą z nami interesy." - powiedział podczas ceremonii otwarcia Kevin Yapp, dyrektor marketingu i strategii firmy Farnell.

Oddział telemarketingu odpowiedzialny za kontakty z klientami w Polsce

"Dzisiejsza ceremonia otwarcia uzupełnia wysoce pomyślnie rozpoczęty etap pracy krakowskiego centrum. Jestem dumna z naszego świetnego, nowego zespołu, który zapewnia wysokiej jakości usługi w standardzie, który sami wyznaczyliśmy. Wybór Krakowa był poprzedzony analizą ponad 30 różnych miast europejskich. Naszą decyzję tłumaczy imponująca, różnorodna, wielokulturowa i wielojęzyczna populacja wysoce utalentowanych pracowników. Fakt, że dobrze prosperująca polska gospodarka uniknęła głębokiej recesji - mającej wyraźny wpływ na większą część pozostałych krajów europejskich, stanowił dodatkowo czynnik skutecznie zachęcający ekspertów z innych krajów do przeniesienia się do Krakowa." - powiedziała Elaine Barnes, szef europejskiego centrum sprzedaży w Krakowie

Zdjęcia z krakowskiego centrum sprzedaży

Zbigniew Piątek