wersja mobilna
Online: 482 Niedziela, 2017.11.19

Biznes

Farnell zainaugurował działalność centrum sprzedaży w Krakowie

wtorek, 23 października 2012 09:47

Farnell element14, dystrybutor elementów elektronicznych i produktów z zakresu utrzymania ruchu, dokonał wczoraj (22 października) oficjalnego otwarcia europejskiego centrum sprzedaży w Krakowie. Pracuje w nim ponad 120 osób, które zajmują się obsługą klientów europejskich, świadcząc usługi telesprzedaży i telemarketingu.

W otwarciu oddziału uczestniczył Kevin Yapp, dyrektor marketingu i strategii firmy Farnell, oraz Elaine Barnes, szef europejskiego centrum sprzedaży w Krakowie

Firma Farnell element14 rozpoczęła pracę nad utworzeniem centrum w Krakowie w marcu bieżącego roku. Zespół zatrudnionych w nim osób składa się z przedstawicieli 24 narodowości, którzy współpracują z działami sprzedaży, obsługi klienta oraz e-commerce zlokalizowanymi w biurach firmy na Starym Kontynencie. Centrum zostało utworzone w Krakowie ze względu na rozwinięte szkolnictwo wyższe, możliwość znalezienia osób biegle posługujących się językami obcymi oraz atrakcyjność samego miasta.

"Dzięki witrynom transakcyjnym firmy Farnell element14 e-commerce stanowi obecnie 75% naszego biznesu w Europie. Aby w dalszym ciągu zwiększać naszą przewagę konkurencyjną stworzyliśmy krakowskie centrum w celu zapewnienia klientom jak najlepszych usług. Zdajemy sobie sprawę, że w świecie online zapewnienie wysokiej jakości kontaktu oraz osobista współpraca są niezwykle ważne dla naszych klientów. Otwarcie w Krakowie centrum sprzedaży dowodzi zaangażowania firmy Farnell element14 w zapewnienie elastycznych, wielokanałowych usług umożliwiających naszym klientom wybranie sposobu, w jaki dokonują zakupów i prowadzą z nami interesy." - powiedział podczas ceremonii otwarcia Kevin Yapp, dyrektor marketingu i strategii firmy Farnell.

Oddział telemarketingu odpowiedzialny za kontakty z klientami w Polsce

"Dzisiejsza ceremonia otwarcia uzupełnia wysoce pomyślnie rozpoczęty etap pracy krakowskiego centrum. Jestem dumna z naszego świetnego, nowego zespołu, który zapewnia wysokiej jakości usługi w standardzie, który sami wyznaczyliśmy. Wybór Krakowa był poprzedzony analizą ponad 30 różnych miast europejskich. Naszą decyzję tłumaczy imponująca, różnorodna, wielokulturowa i wielojęzyczna populacja wysoce utalentowanych pracowników. Fakt, że dobrze prosperująca polska gospodarka uniknęła głębokiej recesji - mającej wyraźny wpływ na większą część pozostałych krajów europejskich, stanowił dodatkowo czynnik skutecznie zachęcający ekspertów z innych krajów do przeniesienia się do Krakowa." - powiedziała Elaine Barnes, szef europejskiego centrum sprzedaży w Krakowie

Zdjęcia z krakowskiego centrum sprzedaży

Zbigniew Piątek

 

World News 24h

niedziela, 19 listopada 2017 11:59

U.S. regulators approved the use of new technology that will improve picture quality on mobile phones, tablets and television, but also raises significant privacy concerns by giving advertisers dramatically more data about viewing habits. The U.S. Federal Communications Commission voted 3-2 to allow broadcasters to voluntarily use the new technology, dubbed ATSC 3.0, which would allow for more precise geolocating of television signals, ultra-high definition picture quality and more interactive programming, like new educational content for children and multiple angles of live sporting events. The system uses precision broadcasting and targets emergency or weather alerts on a street-by-street basis.

więcej na: www.reuters.com