wersja mobilna
Online: 307 Środa, 2018.01.17

Biznes

Farnell zainaugurował działalność centrum sprzedaży w Krakowie

wtorek, 23 października 2012 09:47

Farnell element14, dystrybutor elementów elektronicznych i produktów z zakresu utrzymania ruchu, dokonał wczoraj (22 października) oficjalnego otwarcia europejskiego centrum sprzedaży w Krakowie. Pracuje w nim ponad 120 osób, które zajmują się obsługą klientów europejskich, świadcząc usługi telesprzedaży i telemarketingu.

W otwarciu oddziału uczestniczył Kevin Yapp, dyrektor marketingu i strategii firmy Farnell, oraz Elaine Barnes, szef europejskiego centrum sprzedaży w Krakowie

Firma Farnell element14 rozpoczęła pracę nad utworzeniem centrum w Krakowie w marcu bieżącego roku. Zespół zatrudnionych w nim osób składa się z przedstawicieli 24 narodowości, którzy współpracują z działami sprzedaży, obsługi klienta oraz e-commerce zlokalizowanymi w biurach firmy na Starym Kontynencie. Centrum zostało utworzone w Krakowie ze względu na rozwinięte szkolnictwo wyższe, możliwość znalezienia osób biegle posługujących się językami obcymi oraz atrakcyjność samego miasta.

"Dzięki witrynom transakcyjnym firmy Farnell element14 e-commerce stanowi obecnie 75% naszego biznesu w Europie. Aby w dalszym ciągu zwiększać naszą przewagę konkurencyjną stworzyliśmy krakowskie centrum w celu zapewnienia klientom jak najlepszych usług. Zdajemy sobie sprawę, że w świecie online zapewnienie wysokiej jakości kontaktu oraz osobista współpraca są niezwykle ważne dla naszych klientów. Otwarcie w Krakowie centrum sprzedaży dowodzi zaangażowania firmy Farnell element14 w zapewnienie elastycznych, wielokanałowych usług umożliwiających naszym klientom wybranie sposobu, w jaki dokonują zakupów i prowadzą z nami interesy." - powiedział podczas ceremonii otwarcia Kevin Yapp, dyrektor marketingu i strategii firmy Farnell.

Oddział telemarketingu odpowiedzialny za kontakty z klientami w Polsce

"Dzisiejsza ceremonia otwarcia uzupełnia wysoce pomyślnie rozpoczęty etap pracy krakowskiego centrum. Jestem dumna z naszego świetnego, nowego zespołu, który zapewnia wysokiej jakości usługi w standardzie, który sami wyznaczyliśmy. Wybór Krakowa był poprzedzony analizą ponad 30 różnych miast europejskich. Naszą decyzję tłumaczy imponująca, różnorodna, wielokulturowa i wielojęzyczna populacja wysoce utalentowanych pracowników. Fakt, że dobrze prosperująca polska gospodarka uniknęła głębokiej recesji - mającej wyraźny wpływ na większą część pozostałych krajów europejskich, stanowił dodatkowo czynnik skutecznie zachęcający ekspertów z innych krajów do przeniesienia się do Krakowa." - powiedziała Elaine Barnes, szef europejskiego centrum sprzedaży w Krakowie

Zdjęcia z krakowskiego centrum sprzedaży

Zbigniew Piątek

 

World News 24h

wtorek, 16 stycznia 2018 20:07

Meizu unveiled its plans for 2018 as well as gave a summary of last year’s performance. During the Yang Zhe is reported to have shared some of the adjustments the company would be making this year to the media. The company plans to rebuild the brand image and also create a new design style. The Meizu Exec also disclosed that the company wants to re-engineer its high-end market and would focus more on the high-end market. In terms of products, Meizu plans to collaborate with Qualcomm and Samsung in 2018 in order to propel its ambitious drive to target the market with high-end products this year. The focus here would be on the aspect of chipsets.

więcej na: www.gizmochina.com