Więcej korzyści dla klientów Farnell element14 - rusza najlepszy w branży Program Lojalnościowy dla Firm
| Gospodarka ArtykułyFirma Farnell element14 zapowiedziała, że jej innowacyjny Program Lojalnościowy dla Firm, z nagrodami o wartości kilku milionów funtów, zostanie wprowadzony w kolejnym kraju europejskim - w Polsce. Do tej pory, w programie który miał premierę w czerwcu 2012 r., firma przeznaczyła na nagrody dla swoich stałych klientów 500 tys. funtów. Teraz na zakupach dokonanych w ramach programu polscy klienci mogą zyskać nawet 40 tys. zł.
Nagrody w programie to nie tylko wyjątkowe oferty oraz promocje produktów i usług. Wśród nagród są również kupony Farnell element14, które można wykorzystać na zakupy produktów z bogatego asortymentu 500 tys. pozycji oraz oferty wyjazdów integracyjnych dla pracowników firm. Nagrody można także przekazać na cele charytatywne, na konta największych krajowych i międzynarodowych organizacji pożytku publicznego.
Od stycznia br., kiedy program został wprowadzony we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Irlandii, w ciągu dwóch tygodni odnotowano już ponad 3000 rejestracji stałych klientów, których łączne zakupy w portalu przekraczają równowartość 15 milionów funtów rocznie.
- Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom z Polski nową edycję Programu Lojalnościowego dla Firm. Nowa wersja programu, w której przewidziane są zarówno nagrody, jak i wyjątkowe oferty i promocje, została opracowana pod kątem potrzeb naszych klientów - to oni są dla nas najważniejsi - mówił Alan Paterson, dyrektor marketingu w Farnell element14.
- Rejestracja dotychczasowych i nowych klientów w programie lojalnościowym odbywa się w tempie jeden klient na minutę. Motywuje to nas do jeszcze większych starań, aby zapewnić klientom jak najwięcej korzyści w programie oraz stworzyć warunki sprzyjające owocnej, długoterminowej współpracy. W związku z planowanym rozwojem firmy zamierzamy przeznaczyć w tym roku ponad 2 miliony GBP na nagrody. Zapraszamy do współpracy nowych klientów.
Natalie Harper, dyrektor ds. rozwoju w firmie Innovative Physics, powiedziała - Udział w programie lojalnościowym przyniósł firmie Innovative Physics wiele korzyści. Naszą nagrodą w programie były kupony na kwotę 250 funtów, dzięki którym mogliśmy uzupełnić wyposażenie nowej pracowni projektowej. Uczestnictwo w programie przyniosło nam również wymierne korzyści w prowadzonej przez nas działalności. Dzięki kontaktom nawiązanym w trakcie realizacji jednej z nagród w programie udało się nam poszerzyć sieć naszych dostawców.
Wprowadzenie Programu Lojalnościowego dla Firm to, po utworzeniu w zeszłym roku w Krakowie nowego centrum telesprzedaży i telemarketingu, kolejny etap strategicznych działań Farnell element14 w Europie Wschodniej. Centrum zapewnia najlepszą w swojej klasie obsługę dotychczasowych i nowych klientów firmy z całej Europy, w 22 językach. Centrum stanowi część strategicznej inwestycji Farnell element14 i powstało z myślą o świadczeniu najwyższej jakości, wielokanałowych usług dostosowanych do potrzeb klientów.
Kolejna edycja Programu Lojalnościowego dla Firm będzie wprowadzana w krajach europejskich w lutym i marcu. Aby wziąć udział w programie klienci muszą się zarejestrować na stronie www.thepowercircuit.com.
źródło: Farnell element14