LC Elektronik wyłącznym dystrybutorem Takachi w Polsce

Firma Takachi jest producentem obudów urządzeń elektronicznych. W grudniu LC Elektronik stał się wyłącznym i jedynym dystrybutorem produktów japońskiej firmy w Polsce. Dzięki utworzeniu w Warszawie magazynu jest w stanie szybko dostarczyć obudowy na serie prototypowe. LC Elektronik deklaruje realizację zamówień produkcyjnych w ciągu 10-14 dni. Obudowy firmy Takachi charakteryzuje przede wszystkim wysoka jakość wykonania, bogaty typoszereg rozmiarów oraz niespotykane dotąd nakładki silikonowe.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
Rozmowa z Leszkiem Czabakiem, prezesem firmy LC Elektronik
LC Elektronik. Klawiatury optymalnie dopasowane do aplikacji – indywidualne wzornictwo, różne technologie
LC Elektronik spełnia wymagania ISO 9001:2015
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
Farnell wzmacnia ofertę IoT – nowe rozwiązania bezprzewodowe Digi International już w dystrybucji
Komunikacja
Nowy e-book firmy Mouser odkrywa przyszłość komunikacji satelitarnej
Mikrokontrolery i IoT
Edge AI w natarciu – miliardowe inwestycje w inteligentny sprzęt
Komponenty
TDK stawia na inteligentne monitorowanie maszyn
Produkcja elektroniki
Czy walka o metale ziem rzadkich zaszkodzi polskim eksporterom elektroniki?
Komponenty
Nowa generacja chipów – fotonika otwiera drogę do superwydajnej AI
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Wrzesień 2025
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów