Kinsus wiąże nadzieje na wzrost z sektorem bezprzewodowym, przemysłowym i Internetem rzeczy

Kinsus Interconnect, producent krzemowych płytek podłożowych, oczekuje, że dzięki dobrej sprzedaży smartfonów jego obroty i zysk wzrosną o 10% w II kwartale br., w skali kwartalnej. W I kwartale Kinsus osiągnął obroty 172,6 mln dolarów oraz zysk 19,9 mln dolarów, poinformował serwis Digitimes. Zdaniem Chen Ho-hsu, prezesa Kinsusa, zapotrzebowanie na płytki podłożowe w całym 2015 r. płynie przede wszystkim z sektorów projektowania półprzewodników, układów bezprzewodowych, elektroniki użytkowej, sektora przemysłowego oraz Internetu przedmiotów.

Posłuchaj
00:00

Znaczenie ma także rosnąca popularność urządzeń przenośnych i elektroniki noszonej. Te kategorie produktów powodują wzrost zapotrzebowania na układy baseband, skanery odcisków palców i silne wzmacniacze, co w konsekwencji nakręca popyt na płytki podłożowe. Na półprzewodnikowych podłożach Kinsusa powstają m.in. układy graficzne, analogowe, logiczne oraz pamięci.

Powiązane treści
Przemysłowy Internet Rzeczy (IIoT) i jego wpływ na projektowanie urządzeń
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Optoelektronika
HIKMICRO SuperScene – przełom w termowizji AI dla inspekcji budynków, rozdzielnic i PCB
Produkcja elektroniki
AMD na fali wzrostowej - rekordowy udział w przychodach z serwerów
Aktualności
Digitalizacja pola walki postępuje
Komponenty
„Superczipy” Nvidii napędzają najszybszy superkomputer w Europie
Aktualności
Mouser Electronics po raz szósty z nagrodą Amphenol za najlepszą dystrybucję cyfrową komponentów elektronicznych
Aktualności
Na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej zainstalowano pierwsze w pełni polskie urządzenie - LeopardISS
Zobacz więcej z tagiem: Komunikacja
Gospodarka
Jak chronić miliardy transakcji kartami płatniczymi?
Technika
Jak producenci wykorzystują AI w urządzeniach mobilnych?
Technika
Straty w liniach transmisyjnych
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów