Kinsus wiąże nadzieje na wzrost z sektorem bezprzewodowym, przemysłowym i Internetem rzeczy

Kinsus Interconnect, producent krzemowych płytek podłożowych, oczekuje, że dzięki dobrej sprzedaży smartfonów jego obroty i zysk wzrosną o 10% w II kwartale br., w skali kwartalnej. W I kwartale Kinsus osiągnął obroty 172,6 mln dolarów oraz zysk 19,9 mln dolarów, poinformował serwis Digitimes. Zdaniem Chen Ho-hsu, prezesa Kinsusa, zapotrzebowanie na płytki podłożowe w całym 2015 r. płynie przede wszystkim z sektorów projektowania półprzewodników, układów bezprzewodowych, elektroniki użytkowej, sektora przemysłowego oraz Internetu przedmiotów.

Posłuchaj
00:00

Znaczenie ma także rosnąca popularność urządzeń przenośnych i elektroniki noszonej. Te kategorie produktów powodują wzrost zapotrzebowania na układy baseband, skanery odcisków palców i silne wzmacniacze, co w konsekwencji nakręca popyt na płytki podłożowe. Na półprzewodnikowych podłożach Kinsusa powstają m.in. układy graficzne, analogowe, logiczne oraz pamięci.

Powiązane treści
Przemysłowy Internet Rzeczy (IIoT) i jego wpływ na projektowanie urządzeń
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Optoelektronika
VIGO Photonics i PCO zawarli strategiczne partnerstwo dla wzmocnienia potencjału polskiej obronności
Komunikacja
Znaczenie 5G rośnie, ale LTE pozostaje silne
Pomiary
Keysight prezentuje nowe rozwiązanie do testowania bezpieczeństwa systemów wbudowanych – premiera testbencha nowej generacji
Mikrokontrolery i IoT
Chiny stawiają na RISC-V
Zasilanie
Microchip prezentuje nowy układ zarządzania zasilaniem – MCP16701
Komponenty
Navitas Semiconductor ogłasza strategiczne partnerstwo z GigaDevice
Zobacz więcej z tagiem: Komunikacja
Gospodarka
Znaczenie 5G rośnie, ale LTE pozostaje silne
Prezentacje firmowe
Potęga wyboru dla początkujących i ekspertów, czyli Bluetooth dla każdego
Targi zagraniczne
Międzynarodowa wystawa radioamatorów HAM RADIO 2025
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów