Flextronics zmienił nazwę na Flex

Flextronics, jeden z czołowych dostawców usług EMS, oficjalnie zmienił nazwę na Flex. Zmianę firma uzasadnia tym, że w swojej działalności już wyrosła z rynku EMS i oferuje obecnie przeróżne produkty, usługi i nowe rozwiązania. Michael Mendenhall, szef marketingu w firmie Flextronics, stwierdził przy tej okazji, że spółka znacznie rozwinęła swój potencjał w minionej już erze informacji, okres obecny natomiast nazwał erą inteligencji. Zmiana nazwy na Flex ma odzwierciedlać właśnie tę ewolucję.

Posłuchaj
00:00

Era inteligencji, zdaniem Mendenhalla, odznacza się rosnącą liczbą połączonych, inteligentnych urządzeń. Wszystkie one dostarczają większą niż kiedyś moc obliczeniową, wydajność i doświadczenie użytkownika, zmieniając w ten sposób świat, w którym żyjemy, pracujemy i bawimy się.

Powiązane treści
Flex wdrożył narzędzie do zarządzania łańcuchem dostaw
Flextronics ruszy z produkcją drukarek 3D DragonFly 2020
Flex otwiera centrum logistyczno-produkcyjne
15 lat firmy Flextronics w Polsce
Tczewski Flextronics rozszerza park maszynowy
Flextronics w Tczewie produkuje drukarki 3D
Flextronics przejmuje Stellar Microelectronics
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
Wirebonding NIE odchodzi do lamusa
Mikrokontrolery i IoT
Nowa platforma Payara Qube upraszcza wdrażanie aplikacji Java w chmurze
Komponenty
Nordic Semiconductor przejmuje firmę Memfault i wprowadza na rynek pierwszą kompletną platformę typu chip-chmura
Komponenty
Bosch, STMicroelectronics i TDK liderami globalnego rynku MEMS w 2025 roku – analiza Yole Group
Komponenty
Rynek chipsetów 5G przyspiesza – do 2032 roku osiągnie wartość 39 mld USD
Mikrokontrolery i IoT
Najmniejszy na świecie komputer z Intel Core 13. generacji – AAEON de next-RAP8 wkracza na rynek embedded
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025
Magazyn
Maj 2025
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów