Amica inwestuje w cyfryzację produkcji

Amica poinformowała, że połowę funduszy planowanych do 2023 roku na inwestycje zamierza przeznaczyć na cyfryzację i automatyzację produkcji. W ciągu trzech lat firma chce stać się przedsiębiorstwem inteligentnym w rozumieniu Przemysłu 4.0. Większość́ wydatków związana będzie z wdrożeniem automatyzacji i transformacji cyfrowej (49%) oraz ze zwiększeniem mocy produkcyjnych (22%). Zmiany mają doprowadzić spółkę do pozycji jednego z trzech czołowych producentów sprzętu AGD w Europie.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
Amica boryka się z zaburzeniami w łańcuchu dostaw
Czy epidemia przyspieszy cyfryzację?
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Optoelektronika
Branża termowizyjna przekracza wartość 7 mld dolarów, napędzana przez rynek chiński
Optoelektronika
Nowoczesne rozwiązania oświetleniowe dla terenów parkowych
Produkcja elektroniki
Już wkrótce świat przejdzie na materiały termoprzewodzące o wysokiej wydajności
Aktualności
Lena Lighting otrzymała certyfikaty ISO 45001:2018 oraz ISO 50001:2018
Projektowanie i badania
Rewolucja w akumulatorach: siła szybkiego ładowania
Elektromechanika
Szybki rozwój rynku robotów humanoidalnych
Zobacz więcej z tagiem: Elektromechanika
Prezentacje firmowe
Komplet klimatyzacji do domu – jak dobrać system, który naprawdę działa?
Prezentacje firmowe
Fartuchy Reeco wspierają szwajcarskie zegarmistrzostwo
Gospodarka
Szybki rozwój rynku robotów humanoidalnych

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów