Cisco przejmie za 20 mld dolarów firmę Splunk

Producent sprzętu sieciowego Cisco złożył ofertę przejęcia firmy Splunk o wartości 20 mld dolarów. Założone w 2003 roku przedsiębiorstwo specjalizuje się w dostarczaniu oprogramowania, a jego wartość rynkowa przekroczyła poziom 18 mld dolarów. W związku z tym, że oferta przejęcia została złożona niedawno, firmy jeszcze nie rozpoczęły aktywnych negocjacji warunków.

Posłuchaj
00:00

 

Źródło: Reuters

Powiązane treści
Cisco kupuje Acacia Communications za 2,84 mld dolarów
Wietnam rozpocznie badania i rozwój technologii 6G
Czym jest poufne przetwarzanie?
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
Pierwsze w Europie centrum danych OpenAI
Komunikacja
Czy Internet Agentów - IoA - stanie się następcą IoT?
Projektowanie i badania
Światłowody zamienią się w czujniki: rewolucyjny system monitoringu mostów i tuneli
Komponenty
Rynek urządzeń do produkcji płytek półprzewodnikowych osiągnie 184 mld USD do 2030 r.
Zasilanie
Onsemi i Nvidia wdrożą zasilanie 800 V dla centrów danych AI nowej generacji
Komponenty
Sensrad i Arbe Robotics wprowadzają na rynek pierwsze radary 4D z układem nowej generacji
Zobacz więcej z tagiem: Komunikacja
Gospodarka
Czy Internet Agentów - IoA - stanie się następcą IoT?
Gospodarka
GPS III jest już prawie gotowy - jakie zmiany lecą na orbitę?
Gospodarka
Druga generacja satelitów GNSS Galileo jest rozwijana z pełną prędkością

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów