wersja mobilna
Online: 338 Środa, 2018.06.20

Biznes

Farnell wprowadza nowy system zarządzania zamówieniami zaległymi

wtorek, 27 października 2009 08:08

Farnell, wiodący dystrybutor komponentów elektronicznych wprowadza nowy, zaawansowany system zarządzania zamówieniami zaległymi, aby na bieżąco informować swoich klientów o stanie zamówionych przez nich produktów zaległych. Nowy system ma na celu umocnienie wiodącej pozycji Farnell w zapewnianiu najlepszej obsługi klienta w branży elektronicznej. System wykorzystuje najnowsze osiągnięcie technologii eCommerce, aby jeszcze bardziej ułatwić projektantom elektroniki wyszukiwanie i wybór odpowiednich produktów.

Farnell zapewnia swoim klientom dostawę zamówień następnego dnia za jedyne 5 Euro, jednak w przypadku wyjątkowo dużego zapotrzebowania na dany produkt, czas oczekiwania może się nieco przedłużyć i stąd zamówienie takie traktuje się jako zaległe. Dzięki nowemu systemowi, klienci będą na bieżąco informowani o stanie ich zamówień zaległych, dacie, wysyłki i dostawy.

Natychmiastowe, automatycznie wysyłane e-maile, zawierać będą informacje o wszystkich zmianach dotyczących planowanej daty dostawy. Klienci zostaną również poinformowani, gdy ich zamówienie zostanie wysłane z magazynu i otrzymają numer monitorowania UPS. Zamówienia zaległe, w zależności od potrzeb klienta, wysyłane są w jednej, lub kilku osobnych wysyłkach.

Komentując wprowadzenie nowego systemu, Paul Horton, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw powiedział: „Nasz nowy system zamówień zaległych ułatwi pracę naszym klientom i oszczędzi ich czas, gdyż na bieżąco będą poinformowani o stanie ich zamówień zaległych, bez potrzeby kontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta. Nieustannie udoskonalymy nasze usługi, aby jeszcze bardziej dostosować się do potrzeb klienta, i wierzymy, że ten serwis będzie dla nich pomocny”.

Więcej na: www.farnell.com

 

World News 24h

środa, 20 czerwca 2018 07:54

Oracle eased some concerns about its transition toward becoming more of a subscription-based cloud provider of business software when, on Tuesday, it reported better-than-expected fourth-quarter results. However, an earnings forecast that fell shy of Wall Street’s expectations sent Oracle’s shares down by as much as 4 percent in after-hours trading. After the stock market closed, Oracle said that it earned 99 cents a share, excluding one-time items, on $11.3 billion in revenue for the quarter that ended May 31. During the same period a year ago, Oracle earned 89 cents a share, on sales of $10.9 billion. Oracle’s results topped the estimates of Wall Street analysts, who had forecast the company to earn 94 cents a share on $11.18 billion in revenue.

więcej na: www.siliconvalley.com