Farnell wprowadza nowy system zarządzania zamówieniami zaległymi
| Gospodarka ArtykułyFarnell, wiodący dystrybutor komponentów elektronicznych wprowadza nowy, zaawansowany system zarządzania zamówieniami zaległymi, aby na bieżąco informować swoich klientów o stanie zamówionych przez nich produktów zaległych. Nowy system ma na celu umocnienie wiodącej pozycji Farnell w zapewnianiu najlepszej obsługi klienta w branży elektronicznej. System wykorzystuje najnowsze osiągnięcie technologii eCommerce, aby jeszcze bardziej ułatwić projektantom elektroniki wyszukiwanie i wybór odpowiednich produktów.
Farnell zapewnia swoim klientom dostawę zamówień następnego dnia za jedyne 5 Euro, jednak w przypadku wyjątkowo dużego zapotrzebowania na dany produkt, czas oczekiwania może się nieco przedłużyć i stąd zamówienie takie traktuje się jako zaległe. Dzięki nowemu systemowi, klienci będą na bieżąco informowani o stanie ich zamówień zaległych, dacie, wysyłki i dostawy.
Natychmiastowe, automatycznie wysyłane e-maile, zawierać będą informacje o wszystkich zmianach dotyczących planowanej daty dostawy. Klienci zostaną również poinformowani, gdy ich zamówienie zostanie wysłane z magazynu i otrzymają numer monitorowania UPS. Zamówienia zaległe, w zależności od potrzeb klienta, wysyłane są w jednej, lub kilku osobnych wysyłkach.
Komentując wprowadzenie nowego systemu, Paul Horton, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw powiedział: „Nasz nowy system zamówień zaległych ułatwi pracę naszym klientom i oszczędzi ich czas, gdyż na bieżąco będą poinformowani o stanie ich zamówień zaległych, bez potrzeby kontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta. Nieustannie udoskonalymy nasze usługi, aby jeszcze bardziej dostosować się do potrzeb klienta, i wierzymy, że ten serwis będzie dla nich pomocny”.
Więcej na: www.farnell.com