wersja mobilna
Online: 833 Piątek, 2018.02.23

Biznes

Farnell wprowadza nowy system zarządzania zamówieniami zaległymi

wtorek, 27 października 2009 08:08

Farnell, wiodący dystrybutor komponentów elektronicznych wprowadza nowy, zaawansowany system zarządzania zamówieniami zaległymi, aby na bieżąco informować swoich klientów o stanie zamówionych przez nich produktów zaległych. Nowy system ma na celu umocnienie wiodącej pozycji Farnell w zapewnianiu najlepszej obsługi klienta w branży elektronicznej. System wykorzystuje najnowsze osiągnięcie technologii eCommerce, aby jeszcze bardziej ułatwić projektantom elektroniki wyszukiwanie i wybór odpowiednich produktów.

Farnell zapewnia swoim klientom dostawę zamówień następnego dnia za jedyne 5 Euro, jednak w przypadku wyjątkowo dużego zapotrzebowania na dany produkt, czas oczekiwania może się nieco przedłużyć i stąd zamówienie takie traktuje się jako zaległe. Dzięki nowemu systemowi, klienci będą na bieżąco informowani o stanie ich zamówień zaległych, dacie, wysyłki i dostawy.

Natychmiastowe, automatycznie wysyłane e-maile, zawierać będą informacje o wszystkich zmianach dotyczących planowanej daty dostawy. Klienci zostaną również poinformowani, gdy ich zamówienie zostanie wysłane z magazynu i otrzymają numer monitorowania UPS. Zamówienia zaległe, w zależności od potrzeb klienta, wysyłane są w jednej, lub kilku osobnych wysyłkach.

Komentując wprowadzenie nowego systemu, Paul Horton, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw powiedział: „Nasz nowy system zamówień zaległych ułatwi pracę naszym klientom i oszczędzi ich czas, gdyż na bieżąco będą poinformowani o stanie ich zamówień zaległych, bez potrzeby kontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta. Nieustannie udoskonalymy nasze usługi, aby jeszcze bardziej dostosować się do potrzeb klienta, i wierzymy, że ten serwis będzie dla nich pomocny”.

Więcej na: www.farnell.com

 

World News 24h

piątek, 23 lutego 2018 19:54

Toshiba has developed TaRF10, a new version of its TarfSOI CMOS process optimized for low-noise amplifiers in smartphone applications. In recent years, the increasing speed of mobile data communication has expanded the use of RF switches and filters in the analog front end of mobile devices. The resulting increase in signal loss between the antenna and receiver circuits has degraded receiver sensitivity, and focused attention on LNAs with a low Noise Figure as a means to compensate for signal loss and improve the integrity of the received signal. Toshiba has used its new TaRF10 process to develop a prototype LNA with avnoise figure of 0.72dB and a gain of 16.9dB at a frequency of 1.8GHz.

więcej na: www.electronicsweekly.com