Kompleksowa usługa EMS

Centrum Ekologicznego Montażu Podzespołów Elektronicznych TSTRONIC należące do grupy Techno-Service SA oferuje kompleksową obsługę w zakresie kontraktowego montażu elektronicznego prototypów oraz małych i średnich serii wysoko wyspecjalizowanych układów elektronicznych.

Posłuchaj
00:00

Wiele lat funkcjonowania na rynku, gromadzenia wiedzy i doświadczenia, stałych modernizacji procesów technologicznych oraz inwestycji w rozwój zasobów ludzkich dało firmie opinię pewnego, solidnego i godnego zaufania partnera biznesowego. Odbiorcami usług TSTRONIC są producenci urządzeń i podzespołów elektronicznych (w tym wysokospecjalistycznych), jednostki naukowo-badawcze, a także firmy realizujące zaawansowane projekty przemysłowe.

Z naszymi klientami, dostawcami, jednostkami naukowo-badawczymi, w tym Politechniką Gdańską, prowadzimy i rozwijamy otwarty oraz kooperatywny dialog. Nasze główne rynki zbytu to kraje Unii Europejskiej oraz rynek lokalny. TSTRONIC swój sukces opiera na kompetentnych pracownikach, którzy są największym kapitałem firmy i kluczowym czynnikiem sukcesu. Zespół stanowi grupę młodych, kompetentnych, dobrze zorganizowanych ludzi, władających językami obcymi, posiadających stosowne doświadczenie. Zapewnia to skuteczność i efektywność wykonywanych zadań oraz gwarantuje profesjonalizm na każdym etapie realizacji zlecenia.

Atuty TSTRONIC

  • kompletność i wysoka jakość usługi
  • konkurencyjne ceny i terminy dostaw
  • nowoczesny park maszynowy i zaplecze technologiczne
  • własny dział R&D - doradztwo, współpraca z klientem w zakresie doboru odpowiedniej technologii i komponentów na etapie projektu lub rozwoju urządzenia. Realizacja projektu od pomysłu do urządzenia gotowego, zgodnie z wymaganiami klienta
  • własna komora klimatyczna, która pozwala na przeprowadzenie testów gotowych urządzeń lub ich podzespołów w zmiennych warunkach klimatycznych, np. burn-in test, eliminujący problem zwiększonej awaryjności urządzeń w pierwszym okresie ich użytkowania. Wpływa to znacząco na poprawę zaufania odbiorców końcowych
  • zintegrowany system zarządzania produkcją i procesami logistycznymi - zapewnia kontrolę i weryfikację on-line nad wszystkimi aspektami związanymi z obsługą zleceń klienta (dokumentacja, kompletacja materiału, planowanie, produkcja, wysyłka wyrobów gotowych)

Istotne cechy biznesowe

W pracy stawiamy na kompleksowość usług oraz na klarowny i elastyczny system współpracy z klientem. Jesteśmy pewnym i przewidywalnym partnerem, który prowadzi staranny nadzór własności intelektualnej klienta, gwarantuje mu stabilność współpracy. Pracujemy przy podniesionej kurtynie i budujemy trwałe relacje z naszymi partnerami, w oparciu o wzajemne zaufanie, lojalność i szacunek.

Zawsze analizujemy przeszłość i wybiegamy w przyszłość po to, aby nieustannie się doskonalić. Idąc w tym kierunku, zapewniamy możliwość monitorowania przez klientów procesu przebiegu zlecenia, stanów magazynowych czy wycen. Aktywne uczestnictwo obu stron przy rozwiązywaniu problemów z pozyskiwaniem komponentów i rozwiązywanie problemów technologicznych jest od zawsze naszym celem.

C.E.M.P.E. TSTRONIC
www.tstronic.eu

Powiązane treści
Nowy gracz na polskim rynku EMS
Rynek usług EMS rozwinie się do 231 mld dol. w 2014 r.
Firmy EMS inwestują w Europie Środkowej, wysokie marże w Europie Zachodniej
Montaż elektroniczny na zlecenie. Polskie firmy kontraktowe
Zobacz więcej w kategorii: Prezentacje firmowe
Mikrokontrolery i IoT
Bezpieczny rozwój i produkcja systemów wbudowanych w obliczu niepewności geopolitycznej
Zasilanie
Wymiana baterii w hybrydzie po 100 tys. km – ile kosztuje i kiedy spada wydajność?
Projektowanie i badania
Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawisz
Produkcja elektroniki
Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki
Optoelektronika
Przyszłość wyświetlaczy TFT z podświetleniem mini LED
Elektromechanika
Nauka w praktyce: Joy-Car Calliope od Joy-iT wzbogaca edukacyjną ofertę Conrad
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawisz

Większość projektów elektronicznych nie upada dlatego, że zabrakło budżetu na komponenty — lecz dlatego, że zbyt późno wykryto błędy projektowe. To one, a nie same materiały, generują największe koszty: dodatkowe prototypy, opóźnienia, ponowne testy, a często nawet przebudowę całych urządzeń.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów