Elektroniczny portal obsługi i sprzedaży HARTING eShop

| Prezentacje firmowe Artykuły

Grupa technologiczna HARTING udostępniła klientom elektroniczny portal obsługi i sprzedaży eShop. Dzięki niemu składanie zamówień jest jeszcze łatwiejsze i przyjazne użytkownikowi. Prosta nawigacja i obszerna prezentacja produktów ułatwia wybór komponentów i składanie zamówień przez Internet. Platforma jest dostępna w języku polskim.

Elektroniczny portal obsługi i sprzedaży HARTING eShop

Elektroniczny portal eShop oferuje prosty i szybki sposób na składanie zamówień, sprawdzanie dostępności i cen produktów, podgląd faktur i zamówień, uzyskiwanie dokumentacji technicznej produktów, zarządzanie adresami dostaw oraz konfigurowanie produktów pod konkretne wymagania aplikacji.

W platformie eShop dostępne są ponadto szczegółowe informacje techniczne dla każdego produktu - wystarczy jedno kliknięcie, aby pobrać poszukiwane karty katalogowe. Jedną z pożytecznych opcji jest też "konfigurator produktów", pozwalający skompletować rozwiązanie dostosowane do konkretnych wymagań aplikacyjnych.

Za pomocą pól pytań i wyboru, konfigurator krok po kroku wspomaga użytkownika w doborze komponentów, które ostatecznie wejdą w skład poszukiwanego rozwiązania. Elektroniczny portal sprzedaży i obsługi eShop HARTING gwarantuje szybką i priorytetową realizację zamówień oraz obniżone koszty logistyczne. Zapraszamy do eShop przez 24 h na dobę pod adresem http://ecatalogue.harting.pl

Harting Polska
www.eshop.harting.pl

Zobacz również