stdClass Object
(
    [id] => 13182
    [categories_id] => 2756
    [categories_type_id] => 1511
    [categories_article_type_id] => 2686
    [catalog_firm_id] => 0
    [users_last_edit_id] => 3230
    [assets_id] => 
    [ulubionykiosk_id] => 0
    [name] => Pierwszy samochodowy kontroler wideo Full HD z wejściem MIPI-CSI2
    [alias] => pierwszy-samochodowy-kontroler-wideo-full-hd-z-wejsciem-mipi-csi2
    [introtext] => 

RAA278842 to kontroler samochodowych wyświetlaczy LCD o rozdzielczości Full HD, umożliwiający realizację systemów wspomagania parkowania i zapobiegania kolizjom. Zastosowany tu 4-ścieżkowy interfejs MIPI-CSI2 o szybkości transmisji do 1 Gbps na ścieżkę umożliwia współpracę z kamerami samochodowymi najnowszej generacji oraz z procesorami aplikacyjnymi i graficznymi.

[fulltext] =>

Układ zawiera też jednokanałowy interfejs OpenLDI taktowany zegarem 150 MHz oraz może współpracować z wyświetlaczami o rozdzielczości do Full HD i 10-bitowej głębi koloru, zapewniając wysokiej jakości obraz przy niemal zerowym opóźnieniu. Wbudowany obwód diagnostyczny wykrywa uszkodzenie lub „zamrożenie” obrazu i może zapewnić bezpośrednią ścieżkę do transmisji obrazu z kamery cofania do wyświetlacza. Praktycznie eliminuje to możliwość wystąpienia błędu związanego z oprogramowaniem, który mógłby uniemożliwić transmisję prawidłowego obrazu z kamery. A ponieważ czas bootowania niektórych procesorów aplikacyjnych może wynosić nawet do kilku sekund (w zależności od systemu operacyjnego), RAA278842 jest w stanie wyświetlić obraz z kamery z opóźnieniem nie przekraczającym 500 ms, co spełnia wymogi wielu producentów OEM.

Zarówno RAA278842 z wyjściem MIPI-CSI2, jak i jego odpowiednik RAA278843 z tradycyjnym wyjściem BT.656 współpracują z głównym mikroprocesorem systemowym, monitorując dane z kamery i strumień wideo z układu SoC lub GPU. Po uruchomieniu zapłonu, mogą one wyświetlać np. logo producenta samochodu, obraz z kamery lub symulację kontrolek z deski rozdzielczej. Oba układy są zgodne z wymogami normy bezpieczeństwa FMVSS-111 określającymi na 2 s minimalny czas po wrzuceniu biegu wstecznego, po którym na wyświetlaczu powinien pojawić się obraz z kamery cofania.

RAA278842 i RAA278843 są produkowane w 128-wyprowadzeniowych obudowach LQFP. Uzyskały kwalifikację AEC-Q100 Grade-2. Mogą pracować w zakresie temperatur otoczenia od -40 do +105°C.

[price] => 0.00 [price_old] => [meta_title] => [meta_description] => [meta_data] => [published] => 1 [date_modified] => 2019-12-05 16:14:50 [date_created] => 2019-12-05 16:12:29 [date_publish] => 2019-12-06 06:55:29 [date_publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [hits] => 0 [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [redakcja] => 1 [ceneo_phrase] => [product_name] => [www] => www.renesas.com [firm_name] => [firmId] => [firmType] => [firmCategory] => [firmAlias] => [firmWww] => [firmPaid] => [categoryTitle] => Podzespoły półprzewodnikowe [articleTypeId] => 2686 [articleTypeTitle] => Komponenty [linkCategory] => /produkty/podzespoly-elektroniczne/podzespoly-polprzewodnikowe [articleTypeListLink] => /komponenty/produkty )

Pierwszy samochodowy kontroler wideo Full HD z wejściem MIPI-CSI2

RAA278842 to kontroler samochodowych wyświetlaczy LCD o rozdzielczości Full HD, umożliwiający realizację systemów wspomagania parkowania i zapobiegania kolizjom. Zastosowany tu 4-ścieżkowy interfejs MIPI-CSI2 o szybkości transmisji do 1 Gbps na ścieżkę umożliwia współpracę z kamerami samochodowymi najnowszej generacji oraz z procesorami aplikacyjnymi i graficznymi.

Układ zawiera też jednokanałowy interfejs OpenLDI taktowany zegarem 150 MHz oraz może współpracować z wyświetlaczami o rozdzielczości do Full HD i 10-bitowej głębi koloru, zapewniając wysokiej jakości obraz przy niemal zerowym opóźnieniu. Wbudowany obwód diagnostyczny wykrywa uszkodzenie lub „zamrożenie” obrazu i może zapewnić bezpośrednią ścieżkę do transmisji obrazu z kamery cofania do wyświetlacza. Praktycznie eliminuje to możliwość wystąpienia błędu związanego z oprogramowaniem, który mógłby uniemożliwić transmisję prawidłowego obrazu z kamery. A ponieważ czas bootowania niektórych procesorów aplikacyjnych może wynosić nawet do kilku sekund (w zależności od systemu operacyjnego), RAA278842 jest w stanie wyświetlić obraz z kamery z opóźnieniem nie przekraczającym 500 ms, co spełnia wymogi wielu producentów OEM.

Zarówno RAA278842 z wyjściem MIPI-CSI2, jak i jego odpowiednik RAA278843 z tradycyjnym wyjściem BT.656 współpracują z głównym mikroprocesorem systemowym, monitorując dane z kamery i strumień wideo z układu SoC lub GPU. Po uruchomieniu zapłonu, mogą one wyświetlać np. logo producenta samochodu, obraz z kamery lub symulację kontrolek z deski rozdzielczej. Oba układy są zgodne z wymogami normy bezpieczeństwa FMVSS-111 określającymi na 2 s minimalny czas po wrzuceniu biegu wstecznego, po którym na wyświetlaczu powinien pojawić się obraz z kamery cofania.

RAA278842 i RAA278843 są produkowane w 128-wyprowadzeniowych obudowach LQFP. Uzyskały kwalifikację AEC-Q100 Grade-2. Mogą pracować w zakresie temperatur otoczenia od -40 do +105°C.