stdClass Object
(
    [id] => 14034
    [categories_id] => 2756
    [categories_type_id] => 1511
    [categories_article_type_id] => 2688
    [catalog_firm_id] => 0
    [users_last_edit_id] => 3230
    [assets_id] => 
    [ulubionykiosk_id] => 0
    [name] => Precyzyjne magnetyczne czujniki położenia kątowego na zakres pomiarowy do 28000 rpm
    [alias] => precyzyjne-magnetyczne-czujniki-polozenia-katowego-na-zakres-pomiarowy-do-28000-rpm
    [introtext] => 

Nowe magnetyczne czujniki położenia kątowego AS5147U i AS5247U firmy ams umożliwiają precyzyjny pomiar prędkości obrotowej silników w zakresie do 28000 rpm. Zostały one zaprojektowane z myślą o zastosowaniach w podsystemach samochodowych safety-critical, takich jak układ wspomagania kierownicy, aktywne amortyzatory czy układ hamulcowy, pozwalając zwiększyć ich sprawność energetyczną. Dodatkowo, pozwalają obniżyć koszty dzięki zminiaturyzowanym obudowom oraz dużej odporności na zewnętrzne pola magnetyczne, eliminującej konieczność stosowania zewnętrznych materiałów ekranujących. AS5247U jest czujnikiem redundantnym dual-die z podwójną strukturą wewnętrzną, spełniającym wymogi najwyższej klasyfikacji bezpieczeństwa ASIL D.

[fulltext] =>

Oba układy oferują pełen zakres pomiaru 360°. Zrealizowano je z wykorzystaniem dwóch nowych technologii: DAEC (Dynamic Angle Error Correction) i DFS (Dynamic Filter System). DAEC obniża niemal do zera opóźnienia sygnału wyjściowego w zakresie dużych prędkości obrotowych, zapewniając nieosiągalną we wcześniejszych odpowiednikach precyzję pomiaru kąta w czasie rzeczywistym. Z kolei filtr DFS, redukujący szumy przy zmianie stanów, poprawia jakość sygnału w zakresie małych prędkości obrotowych.

Zastosowany w nowych czujnikach procesor DSP, realizujący procedurę pomiarową, udostępnia sygnał wyjściowy w formatach UVW, ABI (14-bitowym) i PWM. Przy komunikacji z mikrokontrolerem host za pośrednictwem interfejsu SPI wykorzystywany jest mechanizm 8-bitowej kontroli błędów CRC.

AS5147U jest zamykany w obudowie TSSOP-14, a wersja dual-die AS5247U w obudowie TQFP-32. Oba czujniki uzyskały kwalifikację AEC-Q100 Grade 0.

[price] => 0.00 [price_old] => [meta_title] => [meta_description] => [meta_data] => [published] => 1 [date_modified] => 2020-09-14 21:12:48 [date_created] => 2020-09-14 21:10:38 [date_publish] => 2020-09-15 05:50:38 [date_publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [hits] => 0 [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [redakcja] => 1 [ceneo_phrase] => [product_name] => [www] => www.ams.com [firm_name] => [firmId] => [firmType] => [firmCategory] => [firmAlias] => [firmWww] => [firmPaid] => [categoryTitle] => Podzespoły półprzewodnikowe [articleTypeId] => 2688 [articleTypeTitle] => Pomiary [linkCategory] => /produkty/podzespoly-elektroniczne/podzespoly-polprzewodnikowe [articleTypeListLink] => /pomiary/produkty )

Precyzyjne magnetyczne czujniki położenia kątowego na zakres pomiarowy do 28000 rpm

Nowe magnetyczne czujniki położenia kątowego AS5147U i AS5247U firmy ams umożliwiają precyzyjny pomiar prędkości obrotowej silników w zakresie do 28000 rpm. Zostały one zaprojektowane z myślą o zastosowaniach w podsystemach samochodowych safety-critical, takich jak układ wspomagania kierownicy, aktywne amortyzatory czy układ hamulcowy, pozwalając zwiększyć ich sprawność energetyczną. Dodatkowo, pozwalają obniżyć koszty dzięki zminiaturyzowanym obudowom oraz dużej odporności na zewnętrzne pola magnetyczne, eliminującej konieczność stosowania zewnętrznych materiałów ekranujących. AS5247U jest czujnikiem redundantnym dual-die z podwójną strukturą wewnętrzną, spełniającym wymogi najwyższej klasyfikacji bezpieczeństwa ASIL D.

Oba układy oferują pełen zakres pomiaru 360°. Zrealizowano je z wykorzystaniem dwóch nowych technologii: DAEC (Dynamic Angle Error Correction) i DFS (Dynamic Filter System). DAEC obniża niemal do zera opóźnienia sygnału wyjściowego w zakresie dużych prędkości obrotowych, zapewniając nieosiągalną we wcześniejszych odpowiednikach precyzję pomiaru kąta w czasie rzeczywistym. Z kolei filtr DFS, redukujący szumy przy zmianie stanów, poprawia jakość sygnału w zakresie małych prędkości obrotowych.

Zastosowany w nowych czujnikach procesor DSP, realizujący procedurę pomiarową, udostępnia sygnał wyjściowy w formatach UVW, ABI (14-bitowym) i PWM. Przy komunikacji z mikrokontrolerem host za pośrednictwem interfejsu SPI wykorzystywany jest mechanizm 8-bitowej kontroli błędów CRC.

AS5147U jest zamykany w obudowie TSSOP-14, a wersja dual-die AS5247U w obudowie TQFP-32. Oba czujniki uzyskały kwalifikację AEC-Q100 Grade 0.