3-osiowy czujnik Halla do elektroniki samochodowej i przemysłowej

MLX90395 to 3-osiowy czujnik Halla z kwalifikacją AEC-Q100, umożliwiający bezkontaktowe wykrywanie przestrzennego położenia obiektów w elektronice samochodowej i w aplikacjach przemysłowych. Występuje również w wersji dual-die z dwiema wewnętrznymi strukturami, zapewniającej redundancję niezbędną w samochodowych systemach safety-critical, np. w czujnikach położenia dźwigni zmiany biegów.

MLX90395 zapewnia 16-bitową rozdzielczość pomiaru w torach X, Y i Z. Zawiera interfejsy I2C i SPI do współpracy z zewnętrznym mikrokontrolerem lub procesorem DSP do dekodowania położenia dowolnego obiektu magnetycznego przemieszczającego się w pobliżu sensora. Występuje w wersjach Medium-Field i High-Field do pomiaru pola magnetycznego o średnim i dużym natężeniu (zakresy odpowiednio 50 mT i 120 mT), produkowanych w obudowach SOIC-8, TSSOP-16 i QFN-16. Wszystkie uzyskały kwalifikację AEC-Q100 i mogą pracować w szerokim zakresie temperatury otoczenia od -40 do +125°C.

MLX90395 jest czujnikiem mniejszym i bardziej energooszczędnym od alternatywnych czujników Halla. Dzięki opracowanej przez Melexis technologii Triaxis pozwala zmniejszyć pobór prądu w stanie spoczynkowym, standby i aktywnym do odpowiednio 1,4 μA, 2,4 μA i 4 mA. Oprócz pomiaru składowych pola magnetycznego (Bx, By, Bz) zawiera czujnik temperatury i napięcia zasilającego. Może pracować w jednym z trzech trybów: pomiaru pojedynczego, pomiaru ciągłego (burst) oraz pomiaru ciągłego z generowaniem przerwania po przekroczeniu wartości progowej (wake-up on change). Użytkownik może programować częstotliwość pomiarów i czas pobierania próbek, co pozwala na optymalizowanie sprawności energetycznej i stosunku szumu do pasma. Każdy egzemplarz MLX90395 jest oznakowany unikalnym 48-bitowym numerem identyfikacyjnym.

Zapytania ofertowe
3-osiowy czujnik Halla do elektroniki samochodowej i przemysłowej
Zapytanie ofertowe