Redundantny 3-osiowy czujnik Halla do samochodowych aplikacji safety-critical

HAR 3927 to redundantny 3-osiowy czujnik Halla do samochodowych aplikacji safety-critical, spełniający wymogi normy ISO 26262 (ASIL-B ready). Jest układem typu dual-die, zawierającym dwie niezależne struktury pomiarowe, położone blisko siebie i penetrowane przez te same linie pola magnetycznego. Zawiera też pamięć nieulotną do przechowywania parametrów konfiguracyjnych, w tym wzmocnienia, offsetu i pozycji odniesienia oraz blok linearyzacji sygnału wyjściowego z pamięcią do 33 wartości zadanych.

Typowe obszary zastosowania układu obejmują pomiar przemieszczenia liniowego m.in. w przekładniach dwusprzęgłowych oraz pomiar położenia kątowego w pełnym zakresie 360° w skrzyniach biegów, pedałach przyspieszenia i układzie elektronicznego sterowania przepustnicą. W porównaniu z innymi czujnikami o podobnej funkcjonalności, HAR 3927 może współpracować z mniejszymi magnesami. Jego zakres indukcji magnetycznej wynosi od 20 do 130 mT, a nawet od 5 mT przy ograniczonej dokładności pomiaru. Błąd pomiaru kąta to zaledwie ±1,0° przy indukcji 30 mT.

Układ może się komunikować przez wyjście analogowe lub z wykorzystaniem protokołu SENT, zgodnie z SAE J2716 rev. 4. Jest zamykany w obudowie SOIC-8. Jako komponent zaprojektowany do zastosowań w elektronice samochodowej, charakteryzuje się szerokim zakresem temperatury pracy od -40 do +160°C.

Zapytania ofertowe
Redundantny 3-osiowy czujnik Halla do samochodowych aplikacji safety-critical
Zapytanie ofertowe