Transceiver 76...81 GHz do samochodowych radarów FMCW

AWR2544 to monolityczny transceiver na pasmo EHF od 76 do 81 GHz, zaprojektowany do samochodowych radarów FMCW w systemach wspomagania kierowcy (ADAS). Został zreealizowany w energooszczędnym procesie 45 nm RFCMOS. Jego konstrukcja typu Launch-On-Package (LOP), zapewnia bezpośrednie sprzężenie obudowy z anteną. Układ charakteryzuje się dużym stopniem integracji i wymaga minimum elementów współpracujących. Jest transceiverem o konfiguracji 4 TX/4 RX z wewnętrzną pętlą PLL, oscylatorem VCO, mieszaczem i przetwornikiem A/C pasma podstawowego. Zawiera blok RSS (Radio Processor Subsystem), odpowiadający za konfigurację, sterowanie i kalibrację głowicy w.cz. oraz MSS (Main Subsystem) z mikroprocesorem ARM Cortex-R5F, realizujący obsługę sterowania i obsługi interfejsu samochodowego. Akcelerator sprzętowy HWA 1.5 realizuje operacje obliczeniowe FFT oraz związane ze skalowaniem i kompresją, co zmniejsza obciążenie zewnętrznego mikroprocesora, zwalniając zasoby do obsługi aplikacji użytkownika i algorytmów post-processingu wyższego poziomu.

Do transceivera AWR2544 firma Texas Instruments dostarcza pełne wsparcie projektowe w postaci projektów referencyjnych, sterowników programowych, przykładowych plików konfiguracyjnych, interfejsów API itp.

Pozostałe cechy:

  • moc nadawania: +12 dBm,
  • współczynnik szumów odbiornika: 13 dB,
  • szumy fazowe: -96 dBc/Hz (76...77 GHz); -95 dBc/Hz (76...81 GHz),
  • system autokalibracji termicznej,
  • interfejs host: 10/100/1000Mbps RGMII/RMII/MII Ethernet,
  • interfejs do zewnętrznej szeregowej pamięci Flash,
  • interfejsy SPI, 2 x UART, I2C, GPIO, LVDS,
  • 2 MB pamięci RAM,
  • akceleratory kryptograficzne PKA (z ECC), AES (do 256 bitów), SHA (do 512 bitów),
  • zgodność z poziomem nienaruszalności bezpieczeństwa do ASIL B,
  • kwalifikacja AEC-Q100,
  • zakres temperatury pracy złącza od -40 do +140°C.

 

Zapytania ofertowe
Transceiver 76...81 GHz do samochodowych radarów FMCW
Zapytanie ofertowe