Radar MMIC do samochodowych systemów obrazowania 4D nowej generacji

Wykrywanie pieszych w gęstym środowisku miejskim jest obecnie problemem, którego pokonanie może pozwolić na opracowanie kolejnego poziomu systemów autonomicznego kierowania. Aby sprostać wymogom systemów autonomicznej jazdy L2+ do L4, zdefiniowanej przez SAE, kluczowe jest opracowanie nowej generacji radarów do obrazowania terenu. Firma Infineon wprowadza obecnie na rynek pierwsze wersje próbne nowoczesnego radaru RASIC CTRX8191F, zrealizowanego w technologii MMIC 28 nm. CTRX8191F oferuje jeszcze większy stosunek sygnału do szumu, niż moduły obrazowania wcześniejszej generacji. Może współpracować z tanimi antenami falowodowymi. Zawiera zestaw 8 zintegrowanych nadajników i 8 odbiorników, umożliwiających wykrywanie przeszkód w odległości do 380 m przed pojazdem, a cyfrowa pętla PLL zapewnia dużą elastyczność przy generowaniu złożonych przebiegów przy czasie powrotu do stanu początkowego krótszym od 1 µs.

Infineon oferuje też rozbudowany zestaw Carkit, oparty na module CTRX8191F, ułatwiający projektowanie i wdrażanie systemów radarowych. Obsługuje on różne konfiguracje systemu, w tym transmisję danych z przetwornika A/C, danych pośrednich FFT lub danych radarowych za pośrednictwem interfejsu Gigabit Ethernet. Dołączony kod przykładowy i graficzny interfejs użytkownika skracają czas projektowania, umożliwiając projektantom szybkie implementowanie różnych koncepcji systemów radarowych. W zestawie znajduje się również antena falowodowa, którą można wymienić na antenę niestandardową, w zależności od wymogów klienta. Carkit występuje w kilku wersjach, w tym w konfiguracji radaru przedniego 4D z 8 nadajnikami i 8 odbiornikami oraz w taniej konfiguracji radaru narożnego/przedniego z 4 nadajnikami i 4 odbiornikami.

Zapytania ofertowe
Radar MMIC do samochodowych systemów obrazowania 4D nowej generacji
Zapytanie ofertowe