Komora ACTC została opracowana specjalnie do testowanie komponentów samochodowych zgodnie ze standardem DIN/ISO 11452-2 oraz EN 55025 (CISPR 25), oraz dostosowane we wszelkich szczegółach do tego celu. Komora jest pokryta absorberami ferrytowymi oraz dodatkowymi absorberami hybrydowymi do około połowy długości. W standardowej wersji, podłoga składa się z normalnej podniesionej podłogi. Jako opcja może zostać dostarczona ze sztuczną powierzchnią ziemi (GP) lub absorberami podłogowymi.
Komora ACTC została opracowana specjalnie do testowanie komponentów samochodowych zgodnie ze standardem DIN/ISO 11452-2 oraz EN 55025 (CISPR 25), oraz dostosowane we wszelkich szczegółach do tego celu. Komora jest pokryta absorberami ferrytowymi oraz dodatkowymi absorberami hybrydowymi do około połowy długości. W standardowej wersji, podłoga składa się z normalnej podniesionej podłogi. Jako opcja może zostać dostarczona ze sztuczną powierzchnią ziemi (GP) lub absorberami podłogowymi.
Standardowa wersja ACTC pozwala na pomiary w paśmie częstotliwości od 30 MHz do co najmniej 18GHz. Pas kontaktowy zamontowany na stałe pomiędzy absorberami pozwalający na kontakt elektryczny sztucznej powierzchni ziemi (Ground Plane) stołu z panelami ekranu, dostarczany jest w standardzie podobnie jak sam stół pomiarowy.
Z powodu zastosowania relatywnie krótkich absorberów hybrydowych, komora może być mniejsza niż komora pokryta długimi absorberami piramidalnymi.
Projekty FRANKONIA ACTC:
Komora ACTC została opracowana przez FRANKONIE we własnym laboratorium, które wyposażone jest kompletną aparaturę pomiarową do oceny i zatwierdzenia poligonów pomiarowych. Bogate doświadczenie w tworzeniu i rozwoju komór bezodbiciowych zaowocowało uznaniem licznych klientów na całym świecie.