HTC liderem rynku smartfonów w USA

W trzecim kwartale bieżącego roku firma HTC sprzedała w Stanach Zjednoczonych - największym na świecie rynku smartfonów - 5,7 miliona sztuk tych urządzeń pod własną marką i 70 tysięcy pod marką T-Mobile, co dało jej prawie 25% udział w rynku i znaczną przewagę nad konkurentami, wynika z badań Canalys.

Posłuchaj
00:00

 

W tym samym okresie tajwański producent telefonów komórkowych sprzedał na świecie 13,2 mln sztuk smartfonów: to o 93% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku i 9% więcej niż w drugim kwartale tego roku.

MP

Powiązane treści
Chiński producent telefonów Xiaomi wyceniony na 45 mld dolarów
Firma HTC odnotowała najgorsze kwartalne wyniki w historii
W październiku wystartują płatności zbliżeniowe przez telefony komórkowe
Samsung oficjalnie największym producentem telefonów komórkowych
Czterordzeniowy procesor mobilny Exynos w najnowszym smartfonie Galaxy S III
Po drastycznym spadku wartości akcji HTC pozywa Citibank
Rośnie światowa sprzedaż telefonów komórkowych - Samsung liderem rynku smartfonów
Amerykańska komisja orzekła, że HTC naruszyło 2 patenty Apple’a
HTC otwiera europejską centralę w Wielkiej Brytanii
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
Wojskowy sektor sprzętu do walki elektronicznej przyspiesza
Pomiary
3D HandySCAN EVO - rewolucja w skanowaniu 3D!
Produkcja elektroniki
Łotwa, Litwa i Estonia będą razem rozwijać półprzewodniki
Projektowanie i badania
Infineon otwiera w Austrii laboratorium aplikacji UWB
Produkcja elektroniki
NGK rozbuduje amerykański zakład wytwarzający komponenty sprzętu do produkcji półprzewodników
Produkcja elektroniki
Metale ziem rzadkich - najpotężniejsze narzędzie Chin w walce o dominację gospodarczą
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki

Współczesna geopolityka nie pozostawia złudzeń – era powszechnej globalizacji dobiegła końca, a jej miejsce zajmuje epoka strategicznej autonomii i bezpieczeństwa narodowego. W obliczu wojny za naszą wschodnią granicą oraz rosnącego napięcia na linii Waszyngton - Pekin, Europa stanęła przed koniecznością redefinicji swojego podejścia do produkcji obronnej oraz akceptacji faktu, że prawdziwe bezpieczeństwo zaczyna się nie na poligonie, ale w fabryce.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów