Telekomunikacja Polska zmienia nazwę na Orange

Już 30 czerwca nastąpi zmiana marki TP (Telekomunikacja Polska) na Orange - poinformował zarząd spółki w komunikacie. Oznacza to, że Orange będzie znakiem handlowym wszystkich produktów i usług TP. Decyzja jest konsekwencją zmian jakie zachodzą nie tylko na polskim, ale i światowym rynku telekomunikacyjnym - niezwykle popularne komórki wypierają aparaty stacjonarne, także w zastosowaniach domowych.

Posłuchaj
00:00

Zgodnie z umową właściciel marki - Orange Brand Services Limited - pokryje 100 proc. kosztów związanych rebrandingem, natomiast opłata licencyjna za korzystanie przez TP ze znaku towarowego Orange będzie wynosić 1,6% przychodów osiągniętych ze sprzedaży.

Marka Orange powstała w kwietniu 1994 roku w Wielkiej Brytanii. W Polsce jest obecna od września 2005 roku. W 2011 roku z usług Orange korzystało 216 mln klientów na pięciu kontynentach. W ubiegłym roku jej wartość została oszacowana na 17,6 mld USD.

Michał Pieniążek

Powiązane treści
Orange porzuca obsługę pasma 450 MHz
Huawei i NSN zbudują sieć dla Orange i T-Mobile
Brytyjski Orange wprowadził płatności NFC z telefonu komórkowego
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
Lantronix i TD SYNNEX poszerzają współpracę – zaawansowane rozwiązania IIoT i infrastruktury sieciowej dostępne w całej Europie
Produkcja elektroniki
DMASS podsumował 2024 rok
Komponenty
DigiKey i SparkFun współpracują w zakresie dostarczania zestawów robotycznych XRP
Pomiary
Nowa seria ultraszybkich digitalizerów GHz od Spectrum Instrumentation
Produkcja elektroniki
Produkcja półprzewodników według lokalizacji
Aktualności
Contrans współpracuje z EPT
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Targi zagraniczne
Międzynarodowa wystawa i warsztaty na temat kompatybilności elektromagnetycznej EMV 2025
Statyczne
Logowanie
Targi krajowe
Warsaw Industry Week 2025 - 9. edycja
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów