Cisco przejęło ThinkSmart Technologies

Wizja firmy Cisco dotycząca wprowadzenia rozwiązań mobilnych będzie przyspieszona dzięki nabyciu ThinkSmart, irlandzkiej firmy, zajmującej się analizowaniem danych oraz położenia z bezprzewodowych sieci Wi-Fi.

Posłuchaj
00:00

Firma ThinkSmart Technologies po zebraniu danych używa ich do zoptymalizowania sieci firm i konfiguracji kadrowych dla działań biznesowych. Technologia umożliwia również analizę informacji na temat przepływu osób w obrębie budynku, szukając wzorów według pory dnia, długości pobytu i innych czynników, aby następnie pomóc firmom, lepiej planować i zapewniać lepszy i bezpieczniejszy przepływ tłumu podczas imprez.

Nabycie ThinkSmart wzmocni zaangażowanie firmy Cisco do wydania inteligentnych sieć mobilnych. Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Mateusz Woźniak

Powiązane treści
Cisco zlikwiduje kolejne 6000 miejsc pracy
Norm DePeau dyrektorem krakowskiego Cisco Global Support Center
Nowe centra usługowe Cisco w Krakowie
Piętnasta edycja Cisco Forum
Czy Cisco sprzeda Linksysa?
ARM i Cisco wspierają nową firmę technologiczną
Cisco chce budować smart grid w strefie technologicznej w Chengdu
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komponenty
Mouser Electronics i Ampleon zawierają globalną umowę dystrybucyjną obejmującą rozwiązania zasilania RF
Produkcja elektroniki
TSMC oszacował ceny usług produkcyjnych dla procesu 1,6 nm
Pomiary
Chiny liderem w zakresie samochodowych LiDAR-ów. Rynek gwałtownie rośnie
Aktualności
Upadłość firmy Wolfspeed może przenieść zamówienia SiC do dostawców z Tajwanu
Aktualności
Nowy raport Yole Group: Elektronika mocy na zakręcie – wzrost rynku mimo presji cenowej i zmian geopolitycznych
Aktualności
Większe możliwości personalizacji stanowisk dzięki konfiguratorowi mebli Reeco
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025
Magazyn
Maj 2025
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów