Nowe centra usługowe Cisco w Krakowie

Krakowska część amerykańskiej firmy przeżywa rozkwit. Rok temu działalność rozpoczęło centrum usług wsparcia technicznego i biznesowego - Cisco Global Support Center. We wtorek 2 lipca firma uruchomiła drugie biuro. Pierwsze startowało z 80 pracownikami, po roku zatrudnionych jest blisko 300 osób. Kolejne centrum oznacza nowe miejsca pracy. Firma na tym nie poprzestaje i już teraz zapowiada otworzenie trzeciego, jeszcze większego centrum usług biznesowych w Krakowie.

Posłuchaj
00:00

Pracownicy krakowskiego centrum Cisco świadczą usługi klientom wewnętrznym i zewnętrznym, w tym działowi finansowemu firmy oraz działowi Cisco Services. Wspierają również działalność operacyjną Cisco. Biuro obsługuje Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Rosję.

Centrum jest wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania służące do współpracy i komunikacji. Umożliwia wirtualną komunikację twarzą w twarz z innymi pracownikami za pośrednictwem sieci urządzeń zainstalowanych w ponad 270 głównych miastach w 70 krajach.

Z uwagi na szybki rozwój Cisco Global Support Center oraz wzrost liczby zatrudnionych, który w ciągu roku przekroczył 3-letnie szacunki w tym zakresie, firma zdecydowała się na uruchomienie drugiej placówki. Obecnie rusza budowa kolejnego biurowca. Amerykanie docenili wysoką jakość usług oferowanych w polskim centrum.

- Kraków to dla nas lokalizacja priorytetowa, należy do pierwszej dziesiątki wśród światowych centrów outsourcingu - komentuje Olivier Kohler, wiceprezes Global Business Services w Cisco.

Drugie biuro firmy to dwa piętra ergonomicznie zaplanowanej powierzchni, z pomieszczeniem dla matek z dziećmi, pokojem w którym można się zrelaksować i salą rozrywkową. 75% pracowników to Polacy, pozostali pochodzą z 20 państw - są niezbędni ze względu na potrzeby językowe. Trzecie centrum usługowe Cisco będzie 2,5 raza większe od drugiego. Decyzja o kolejnej inwestycji w Krakowie potwierdza dobrą kondycję firmy.

źródło: WNP

Powiązane treści
Cisco uruchamia w Polsce Security Operations Center
Cisco zamierza przejąć OpenDNS
Cisco zatrudni w Krakowie ponad 500 nowych pracowników
Cisco zlikwiduje kolejne 6000 miejsc pracy
Norm DePeau dyrektorem krakowskiego Cisco Global Support Center
Czy Cisco sprzeda Linksysa?
Cisco przejęło ThinkSmart Technologies
Cisco chce budować smart grid w strefie technologicznej w Chengdu
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komponenty
RS przejmuje Distrelec - powstaje nowy potentat dystrybucji przemysłowej
Komponenty
Generatywna sztuczna inteligencja zmienia globalny rynek procesorów
Aktualności
Samsung otwiera w Warszawie największe centrum biznesowe w Europie
Aktualności
Samsung i OpenAI nawiązują strategiczne partnerstwo na rzecz rozwoju globalnej infrastruktury AI
Produkcja elektroniki
Powstaje gigant wart 4,4 mld dolarów - czwarty co do wielkości dostawca sprzętu do produkcji płytek półprzewodnikowych w USA
Optoelektronika
Smartwatche napędzają rozwój wyświetlaczy Micro LED
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Wrzesień 2025
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów