wersja mobilna
Online: 459 Niedziela, 2017.11.19

Biznes

Nowe centra usługowe Cisco w Krakowie

czwartek, 04 lipca 2013 07:44

Krakowska część amerykańskiej firmy przeżywa rozkwit. Rok temu działalność rozpoczęło centrum usług wsparcia technicznego i biznesowego - Cisco Global Support Center. We wtorek 2 lipca firma uruchomiła drugie biuro. Pierwsze startowało z 80 pracownikami, po roku zatrudnionych jest blisko 300 osób. Kolejne centrum oznacza nowe miejsca pracy. Firma na tym nie poprzestaje i już teraz zapowiada otworzenie trzeciego, jeszcze większego centrum usług biznesowych w Krakowie.

Pracownicy krakowskiego centrum Cisco świadczą usługi klientom wewnętrznym i zewnętrznym, w tym działowi finansowemu firmy oraz działowi Cisco Services. Wspierają również działalność operacyjną Cisco. Biuro obsługuje Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Rosję.

Centrum jest wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania służące do współpracy i komunikacji. Umożliwia wirtualną komunikację twarzą w twarz z innymi pracownikami za pośrednictwem sieci urządzeń zainstalowanych w ponad 270 głównych miastach w 70 krajach.

Z uwagi na szybki rozwój Cisco Global Support Center oraz wzrost liczby zatrudnionych, który w ciągu roku przekroczył 3-letnie szacunki w tym zakresie, firma zdecydowała się na uruchomienie drugiej placówki. Obecnie rusza budowa kolejnego biurowca. Amerykanie docenili wysoką jakość usług oferowanych w polskim centrum.

- Kraków to dla nas lokalizacja priorytetowa, należy do pierwszej dziesiątki wśród światowych centrów outsourcingu - komentuje Olivier Kohler, wiceprezes Global Business Services w Cisco.

Drugie biuro firmy to dwa piętra ergonomicznie zaplanowanej powierzchni, z pomieszczeniem dla matek z dziećmi, pokojem w którym można się zrelaksować i salą rozrywkową. 75% pracowników to Polacy, pozostali pochodzą z 20 państw - są niezbędni ze względu na potrzeby językowe. Trzecie centrum usługowe Cisco będzie 2,5 raza większe od drugiego. Decyzja o kolejnej inwestycji w Krakowie potwierdza dobrą kondycję firmy.

źródło: WNP

 

World News 24h

niedziela, 19 listopada 2017 11:59

U.S. regulators approved the use of new technology that will improve picture quality on mobile phones, tablets and television, but also raises significant privacy concerns by giving advertisers dramatically more data about viewing habits. The U.S. Federal Communications Commission voted 3-2 to allow broadcasters to voluntarily use the new technology, dubbed ATSC 3.0, which would allow for more precise geolocating of television signals, ultra-high definition picture quality and more interactive programming, like new educational content for children and multiple angles of live sporting events. The system uses precision broadcasting and targets emergency or weather alerts on a street-by-street basis.

więcej na: www.reuters.com