Nowe centra usługowe Cisco w Krakowie

Krakowska część amerykańskiej firmy przeżywa rozkwit. Rok temu działalność rozpoczęło centrum usług wsparcia technicznego i biznesowego - Cisco Global Support Center. We wtorek 2 lipca firma uruchomiła drugie biuro. Pierwsze startowało z 80 pracownikami, po roku zatrudnionych jest blisko 300 osób. Kolejne centrum oznacza nowe miejsca pracy. Firma na tym nie poprzestaje i już teraz zapowiada otworzenie trzeciego, jeszcze większego centrum usług biznesowych w Krakowie.

Posłuchaj
00:00

Pracownicy krakowskiego centrum Cisco świadczą usługi klientom wewnętrznym i zewnętrznym, w tym działowi finansowemu firmy oraz działowi Cisco Services. Wspierają również działalność operacyjną Cisco. Biuro obsługuje Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Rosję.

Centrum jest wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania służące do współpracy i komunikacji. Umożliwia wirtualną komunikację twarzą w twarz z innymi pracownikami za pośrednictwem sieci urządzeń zainstalowanych w ponad 270 głównych miastach w 70 krajach.

Z uwagi na szybki rozwój Cisco Global Support Center oraz wzrost liczby zatrudnionych, który w ciągu roku przekroczył 3-letnie szacunki w tym zakresie, firma zdecydowała się na uruchomienie drugiej placówki. Obecnie rusza budowa kolejnego biurowca. Amerykanie docenili wysoką jakość usług oferowanych w polskim centrum.

- Kraków to dla nas lokalizacja priorytetowa, należy do pierwszej dziesiątki wśród światowych centrów outsourcingu - komentuje Olivier Kohler, wiceprezes Global Business Services w Cisco.

Drugie biuro firmy to dwa piętra ergonomicznie zaplanowanej powierzchni, z pomieszczeniem dla matek z dziećmi, pokojem w którym można się zrelaksować i salą rozrywkową. 75% pracowników to Polacy, pozostali pochodzą z 20 państw - są niezbędni ze względu na potrzeby językowe. Trzecie centrum usługowe Cisco będzie 2,5 raza większe od drugiego. Decyzja o kolejnej inwestycji w Krakowie potwierdza dobrą kondycję firmy.

źródło: WNP

Powiązane treści
Cisco uruchamia w Polsce Security Operations Center
Cisco zamierza przejąć OpenDNS
Cisco zatrudni w Krakowie ponad 500 nowych pracowników
Cisco zlikwiduje kolejne 6000 miejsc pracy
Norm DePeau dyrektorem krakowskiego Cisco Global Support Center
Czy Cisco sprzeda Linksysa?
Cisco przejęło ThinkSmart Technologies
Cisco chce budować smart grid w strefie technologicznej w Chengdu
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
Na całym świecie brakuje specjalistów od technologii półprzewodników
Aktualności
Mouser uruchamia nowe centrum zasobów skoncentrowane na automatyzacji
PCB
EMS i PCB są synergicznymi obszarami biznesu jedynie dla nielicznych
Zasilanie
Centra danych potrzebują energii - rynek zasilaczy dla centrów w mocnym trendzie wzrostowym
Aktualności
Nowy oddział Würth Elektronik w Republice Południowej Afryki
Komponenty
Sprzęt dla półprzewodników bije rekordy – AI i nowe technologie napędzają globalny rynek do 138 mld USD!
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Lipiec 2025
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów