Nowe centra usługowe Cisco w Krakowie

Krakowska część amerykańskiej firmy przeżywa rozkwit. Rok temu działalność rozpoczęło centrum usług wsparcia technicznego i biznesowego - Cisco Global Support Center. We wtorek 2 lipca firma uruchomiła drugie biuro. Pierwsze startowało z 80 pracownikami, po roku zatrudnionych jest blisko 300 osób. Kolejne centrum oznacza nowe miejsca pracy. Firma na tym nie poprzestaje i już teraz zapowiada otworzenie trzeciego, jeszcze większego centrum usług biznesowych w Krakowie.

Posłuchaj
00:00

Pracownicy krakowskiego centrum Cisco świadczą usługi klientom wewnętrznym i zewnętrznym, w tym działowi finansowemu firmy oraz działowi Cisco Services. Wspierają również działalność operacyjną Cisco. Biuro obsługuje Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Rosję.

Centrum jest wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania służące do współpracy i komunikacji. Umożliwia wirtualną komunikację twarzą w twarz z innymi pracownikami za pośrednictwem sieci urządzeń zainstalowanych w ponad 270 głównych miastach w 70 krajach.

Z uwagi na szybki rozwój Cisco Global Support Center oraz wzrost liczby zatrudnionych, który w ciągu roku przekroczył 3-letnie szacunki w tym zakresie, firma zdecydowała się na uruchomienie drugiej placówki. Obecnie rusza budowa kolejnego biurowca. Amerykanie docenili wysoką jakość usług oferowanych w polskim centrum.

- Kraków to dla nas lokalizacja priorytetowa, należy do pierwszej dziesiątki wśród światowych centrów outsourcingu - komentuje Olivier Kohler, wiceprezes Global Business Services w Cisco.

Drugie biuro firmy to dwa piętra ergonomicznie zaplanowanej powierzchni, z pomieszczeniem dla matek z dziećmi, pokojem w którym można się zrelaksować i salą rozrywkową. 75% pracowników to Polacy, pozostali pochodzą z 20 państw - są niezbędni ze względu na potrzeby językowe. Trzecie centrum usługowe Cisco będzie 2,5 raza większe od drugiego. Decyzja o kolejnej inwestycji w Krakowie potwierdza dobrą kondycję firmy.

źródło: WNP

Powiązane treści
Cisco uruchamia w Polsce Security Operations Center
Cisco zamierza przejąć OpenDNS
Cisco zatrudni w Krakowie ponad 500 nowych pracowników
Cisco zlikwiduje kolejne 6000 miejsc pracy
Norm DePeau dyrektorem krakowskiego Cisco Global Support Center
Czy Cisco sprzeda Linksysa?
Cisco przejęło ThinkSmart Technologies
Cisco chce budować smart grid w strefie technologicznej w Chengdu
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
PCB
EUROCIRCUITS wspiera MAD Formula Team - niezawodna elektronika w ekstremalnych warunkach Formula Student
Produkcja elektroniki
Rochester Electronics wesprze przedłużanie cyklu życia procesorów NXP
Mikrokontrolery i IoT
Advantech i Axelera AI rozszerzają partnerstwo w obszarze akceleratorów AI dla systemów embedded
Projektowanie i badania
Veeam finalizuje przejęcie Securiti AI
Komunikacja
VIOLA 200 – kompaktowe radio cyfrowe dla wymagających użytkowników
Zasilanie
Infineon przeszedł na zieloną energię elektryczną we wszystkich lokalizacjach na świecie
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Grudzień 2025
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025

Bonding optyczny made in Poland

W świecie nowoczesnych wyświetlaczy detale mają znaczenie. Jeden milimetr kieszeni powietrznej potrafi zadecydować o tym, czy obraz na ekranie będzie zachwycał kontrastem i głębią, czy zniknie pod warstwą refleksów. Dlatego właśnie bonding optyczny – precyzyjne łączenie wyświetlacza z panelem dotykowym lub szybą ochronną – stał się symbolem jakości w projektowaniu interfejsów użytkownika. A w Polsce liderem tej technologii jest firma QWERTY Sp. z o.o., jedyny krajowy producent, który wykonuje bonding we własnej fabryce, bez podzlecania procesów za granicę.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów