Nowe centra usługowe Cisco w Krakowie

| Gospodarka Artykuły

Krakowska część amerykańskiej firmy przeżywa rozkwit. Rok temu działalność rozpoczęło centrum usług wsparcia technicznego i biznesowego - Cisco Global Support Center. We wtorek 2 lipca firma uruchomiła drugie biuro. Pierwsze startowało z 80 pracownikami, po roku zatrudnionych jest blisko 300 osób. Kolejne centrum oznacza nowe miejsca pracy. Firma na tym nie poprzestaje i już teraz zapowiada otworzenie trzeciego, jeszcze większego centrum usług biznesowych w Krakowie.

Nowe centra usługowe Cisco w Krakowie

Pracownicy krakowskiego centrum Cisco świadczą usługi klientom wewnętrznym i zewnętrznym, w tym działowi finansowemu firmy oraz działowi Cisco Services. Wspierają również działalność operacyjną Cisco. Biuro obsługuje Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Rosję.

Centrum jest wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania służące do współpracy i komunikacji. Umożliwia wirtualną komunikację twarzą w twarz z innymi pracownikami za pośrednictwem sieci urządzeń zainstalowanych w ponad 270 głównych miastach w 70 krajach.

Z uwagi na szybki rozwój Cisco Global Support Center oraz wzrost liczby zatrudnionych, który w ciągu roku przekroczył 3-letnie szacunki w tym zakresie, firma zdecydowała się na uruchomienie drugiej placówki. Obecnie rusza budowa kolejnego biurowca. Amerykanie docenili wysoką jakość usług oferowanych w polskim centrum.

- Kraków to dla nas lokalizacja priorytetowa, należy do pierwszej dziesiątki wśród światowych centrów outsourcingu - komentuje Olivier Kohler, wiceprezes Global Business Services w Cisco.

Drugie biuro firmy to dwa piętra ergonomicznie zaplanowanej powierzchni, z pomieszczeniem dla matek z dziećmi, pokojem w którym można się zrelaksować i salą rozrywkową. 75% pracowników to Polacy, pozostali pochodzą z 20 państw - są niezbędni ze względu na potrzeby językowe. Trzecie centrum usługowe Cisco będzie 2,5 raza większe od drugiego. Decyzja o kolejnej inwestycji w Krakowie potwierdza dobrą kondycję firmy.

źródło: WNP