RS Components usprawnia internetowy kanał dystrybucyjny
| Gospodarka ArtykułyHandlowa marka firmy Electrocomponents wprowadza kolejne modyfikacje w sklepie internetowym. Ulepszenia w zakresie zarządzania koszykiem i kontem klienta są efektem czteromiesięcznych badań poziomu satysfakcji klienta. Usprawnią one proces składania zamówień w RS Components.
Na odnowionej stronie służącej do zarządzania kontem klienta udostępniona została historia zamówień do 13 miesięcy wstecz. Obejmuje ona zamówienia internetowe, telefoniczne i faksowe. Istnieje też możliwość śledzenia przesyłki, składania powtórnych zamówień z historii oraz przesyłania zamówień dalej i zamawiania kopii faktur.
Bardziej przejrzysty i funkcjonalny jest też układ graficzny strony. Użytkownik może jeszcze szybciej skorzystać z pomocy FAQ oraz zmienić swoje dane kontaktowe. Nowa wersja strony daje możliwość logowania zarejestrowanym klientom oraz gościom, co ułatwia nowym odbiorcom złożenie zamówienia po raz pierwszy. Ponadto w koszyku prezentującym zamówienie wyszczególniony jest koszt produktów i przesyłki, podatek VAT oraz łączna wartość opłaty za zamówienie.
Strona RS Components stanowi internetowy kanał dystrybucyjny przeznaczony głównie dla klientów B2B. Wprowadzone przy udziale klientów usprawnienia są rezultatem firmowej strategii e-commerce, pozwalającej wyprzedzać konkurencję i oferować klientom wygodny i szybki proces składania zamówień.
źródło: RS Components