RS Components usprawnia internetowy kanał dystrybucyjny

Handlowa marka firmy Electrocomponents wprowadza kolejne modyfikacje w sklepie internetowym. Ulepszenia w zakresie zarządzania koszykiem i kontem klienta są efektem czteromiesięcznych badań poziomu satysfakcji klienta. Usprawnią one proces składania zamówień w RS Components.

Posłuchaj
00:00

Na odnowionej stronie służącej do zarządzania kontem klienta udostępniona została historia zamówień do 13 miesięcy wstecz. Obejmuje ona zamówienia internetowe, telefoniczne i faksowe. Istnieje też możliwość śledzenia przesyłki, składania powtórnych zamówień z historii oraz przesyłania zamówień dalej i zamawiania kopii faktur.

Bardziej przejrzysty i funkcjonalny jest też układ graficzny strony. Użytkownik może jeszcze szybciej skorzystać z pomocy FAQ oraz zmienić swoje dane kontaktowe. Nowa wersja strony daje możliwość logowania zarejestrowanym klientom oraz gościom, co ułatwia nowym odbiorcom złożenie zamówienia po raz pierwszy. Ponadto w koszyku prezentującym zamówienie wyszczególniony jest koszt produktów i przesyłki, podatek VAT oraz łączna wartość opłaty za zamówienie.

Strona RS Components stanowi internetowy kanał dystrybucyjny przeznaczony głównie dla klientów B2B. Wprowadzone przy udziale klientów usprawnienia są rezultatem firmowej strategii e-commerce, pozwalającej wyprzedzać konkurencję i oferować klientom wygodny i szybki proces składania zamówień.

źródło: RS Components

Powiązane treści
Drukarki 3D w ofertach dystrybutorów katalogowych
RS sprzedaje baterie przemysłowe Duracell
RS Components rozszerza ofertę o specjalistyczne złącza
RS Components współpracuje z Red Pitaya
RS Components - trzy lata działalności w regionie
Mbed - płytka prototypowa o nieograniczonych możliwościach
Nowe centrum projektowe online dla projektów open-source
Mija drugi rok działalności RS Components na polskim rynku
RS Components rozszerza ofertę modeli 3D CAD
Jak panować nad kosztami w działalności dystrybucyjnej?
Nowości RS Components w zakresie projektowania elektroniki
Wyniki RS Components lepsze dzięki dystrybucji Raspberry Pi
RS Components obchodzi pierwszą rocznicę działalności w Europie Wschodniej
Electrocomponents, właściciel RS Components, uzyskał ze sprzedaży ponad 1 mld funtów
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
GPS III jest już prawie gotowy - jakie zmiany lecą na orbitę?
Produkcja elektroniki
Printor rozbuduje potencjał produkcyjny
Mikrokontrolery i IoT
Infineon i UL Solutions wspólnie przyspieszają wdrażanie bezpieczeństwa funkcjonalnego ISO 26262
Produkcja elektroniki
Na całym świecie brakuje specjalistów od technologii półprzewodników
Aktualności
Mouser uruchamia nowe centrum zasobów skoncentrowane na automatyzacji
PCB
EMS i PCB są synergicznymi obszarami biznesu jedynie dla nielicznych
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Lipiec 2025
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów