Bumar ma strategię na kolejne 6 lat

Zarząd Bumaru przedstawił nową strategię rozwoju firmy na najbliższe 6 lat. Jej osią ma być lepsza oferta dla wojska, rozwijanie eksportu i konsolidacja przemysłu sektora zbrojeniowego. Najważniejszym i największym klientem firmy jest oczywiście wojsko polskie i Bumar chce wspierać naszą armię w zapewnieniu bezpieczeństwa Polakom.

Posłuchaj
00:00

Bumar chce konsolidować wokół siebie rozdrobniony obecnie rynek zbrojeniowy poprzez przejęcia dużych firm od Skarbu Państwa i kupowanie mniejszych prywatnych przedsiębiorstw. Spółka stawia też na eksport i liczy, że uda jej się uzyskać kilku stałych dużych klientów za granicą.

Robert Magdziak

Powiązane treści
Bumar Elektronika zmienia nazwę na PIT-Radwar
Bumar i Raytheon opracują anteny dla systemu Patriot
MSPO - jak bolesne będą cięcia budżetowe?
Polski Holding Obronny zamiast Grupy Bumar
Bumar stawia na innowacje
Polska wyda na zbrojenia 130 mld zł
Dobre wyniki finansowe Bumaru za 2012 rok
Bumar Elektronika dostarcza fotoradary
Skarżyski Bumar ma kontrakt na laserowe naprowadzanie rakiet za 300 mln zł
Bumar wyposaży siły powietrzne Peru
Bumar rozpoczął współpracę z PW i WAT w zakresie R&D
Bumar podpisał kontrakt na 275 milionów dolarów
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
Dystrybucja komponentów w Europie w trzecim kwartale 2025 r. - jest lepiej!
Projektowanie i badania
Czym jest vibe coding?
Produkcja elektroniki
Wojskowy sektor sprzętu do walki elektronicznej przyspiesza
Pomiary
3D HandySCAN EVO - rewolucja w skanowaniu 3D!
Produkcja elektroniki
Łotwa, Litwa i Estonia będą razem rozwijać półprzewodniki
Projektowanie i badania
Infineon otwiera w Austrii laboratorium aplikacji UWB
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki

Współczesna geopolityka nie pozostawia złudzeń – era powszechnej globalizacji dobiegła końca, a jej miejsce zajmuje epoka strategicznej autonomii i bezpieczeństwa narodowego. W obliczu wojny za naszą wschodnią granicą oraz rosnącego napięcia na linii Waszyngton - Pekin, Europa stanęła przed koniecznością redefinicji swojego podejścia do produkcji obronnej oraz akceptacji faktu, że prawdziwe bezpieczeństwo zaczyna się nie na poligonie, ale w fabryce.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów