Digi-Key osiągnie w 2014 r. rekordowe przychody ze sprzedaży
| Gospodarka ArtykułyGlobalny dystrybutor elementów elektronicznych Digi-Key Corporation poinformował o wyjątkowo silnym wzroście sprzedaży w Europie - średnio o 26% rok do roku w całym regionie. Firma przypisuje szybki wzrost sprzedaży swojej konsekwentnej globalnej ekspansji oraz rozwojowi lokalnych zasobów pomocy technicznej i doskonałemu funkcjonowaniu jej hybrydowego modelu dystrybucji nowej generacji, który łączy w sobie zalety e-commerce z wartością dodaną w postaci spersonalizowanych usług. Digi-Key jest też najbardziej preferowanym dystrybutorem w Ameryce Północnej.
- Europejscy producenci kontraktowi i OEM-owi poszukują dróg do skrócenia cyklu wprowadzania produktów na rynek. Dzięki Digi-Key uzyskują korzyści nie tylko poprzez ogromną ofertę produktową, ale również w postaci spersonalizowanych usług dostosowanych do wymagań ich łańcucha dostaw. Obecnie szybko zyskujemy klientów w regionie EMEA, ponieważ właśnie teraz odkrywają oni, że Digi-Key - przy wsparciu naszych dostawców - staje się dobrym rozwiązaniem - mówił Chris Beeson, wiceprezes ds. sprzedaży i zarządzania dostawcami.
Unikalny hybrydowy model dystrybucji Digi-Key skoncentrowany jest wokół rozległej bazy dostępnych komponentów oraz zdolności do szybkiego przetwarzania i realizacji zamówień obejmujących bardzo różnorodne produkty w niewielkich ilościach, gwarantując wysyłkę w dniu złożenia zamówienia. Producenci korzystają też z długofalowego modelu Digi-Key, aby wyeliminować ryzyko związane z zapasami, przyspieszyć wprowadzanie produktów na rynek oraz zapewnić sobie bezpieczeństwo dostaw.
W 2012 roku firma Digi-Key ogłosiła rozszerzenie europejskiego zespołu wsparcia sprzedaży, w tym biura sprzedaży i wsparcia znajdującego się w Monachium. Firma kontynuuje rekrutację doświadczonych specjalistów z branży w celu wspierania szybko rosnącej bazy klientów. Aktualnie Digi-Key zatrudnia w Europie ponad 80 specjalistów sprzedaży i pomocy technicznej.
- Nasza firma zyskała reputację usługodawcy działającego na najwyższym poziomie. Zamierzamy ją w pełni utrzymać dla wszystkich klientów, bez względu na to, w jakim miejscu na świecie się znajdują. Obsługa klienta jest jedną z naszych podstawowych wartości i ma zasadnicze znaczenie dla marki Digi-Key. Uważnie słuchamy tego co nasi klienci nam mówią i czego od Digi-Key oczekują, i odpowiadamy na to poprawą funkcjonowania oraz poszerzaniem usług - mówiła Linda Johnson, wiceprezes Global Sales Operations w Digi-Key.
źródło: Digi-Key