MIT Technology Review uruchamia program akceleracyjny dla polskich przedsiębiorstw

Na początku grudnia ruszył nabór uczestników do pierwszej edycji programu akceleracyjnego dla polskich przedsiębiorstw technologicznych będących na wczesnym etapie rozwoju swoich projektów. Program prowadzi Fundacja Przedsiębiorczości Technologicznej we współpracy z MIT Technology Review. Do udziału zapraszane są zespoły naukowców, które założyły lub chcą założyć przedsiębiorstwo w celu komercjalizacji swojego wynalazku. Ważne, by przynajmniej w połowie składały się one z polskich uczonych. W programie przewidziano kilkumiesięczny cykl warsztatów i szkoleń prowadzonych przez krajowych i zagranicznych ekspertów.

Posłuchaj
00:00

Przedstawiciele MIT Enterprise Forum Poland oraz ich partnerzy przekażą również wiedzę z zakresu prawa własności intelektualnej, odpowiednich praktyk ochrony patentowej, prawa podatkowego oraz dotacji i publicznego przemawiania.

W kolejnym etapie programu akceleracyjnego 5 najbardziej perspektywicznych zespołów odbędzie szkolenia w MIT w Massachusetts. MIT Enterprise Forum Poland zamierza także zorganizować międzynarodową konferencję.

źródło: naukawpolsce.pap.pl

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Optoelektronika
VIGO Photonics i PCO zawarli strategiczne partnerstwo dla wzmocnienia potencjału polskiej obronności
Komunikacja
Znaczenie 5G rośnie, ale LTE pozostaje silne
Pomiary
Keysight prezentuje nowe rozwiązanie do testowania bezpieczeństwa systemów wbudowanych – premiera testbencha nowej generacji
Mikrokontrolery i IoT
Chiny stawiają na RISC-V
Zasilanie
Microchip prezentuje nowy układ zarządzania zasilaniem – MCP16701
Komponenty
Navitas Semiconductor ogłasza strategiczne partnerstwo z GigaDevice
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Kwiecień 2025
Targi zagraniczne
Międzynarodowa wystawa i warsztaty na temat kompatybilności elektromagnetycznej EMV 2025
Statyczne
Logowanie
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów