Pierwszego dnia odbyły się m.in. następujące konferencje:
- Ultra tanie samochody – możliwości i wyzwania (organizator: firma Volkswagen AG),
- Układy ASIC, ASSP i mikrosystemy przeznaczone do zastosowania w samochodach przyszłości (organizator: ELMOS Semiconductor AG),
- LCD przyczyną zmian w elektronice samochodowej (organizator: Sharp Microelectronics Europe),
- Trendy dla elektroniki w przemyśle motoryzacyjnym (organizator: STMicroelectronics).
11 listopada zorganizowano z kolei m.in. sesje:
- Trendy na rynku elektroniki samochodowej w USA (organizator: SAE International),
- Wyświetlacze TFT: technologia i trendy na rynku (organizator: Toshiba Electronics Europe GmbH),
- Systemy "widzące" nocą i detekcja ludzi na drodze z wykorzystaniem czujników podczerwieni (organizator: Autoliv Inc.)
- Czujniki podstawą inteligentnej nawigacji (organizator: BMW AG)
- Elektronika w napędach hybrydowych (organizator: Infineon Technologies AG),
- Wykorzystanie przewodów aluminiowych w samochodach hybrydowych,
- Akumulatory litowo-jonowe w przemyśle motoryzacyjnym,
- Postępy w technologii akumulatorów kwasowo-ołowiowych przeznaczonych dla pojazdów hybrydowych,
- Kondensatory dwuwarstwowe: wady i zalety najnowszych rozwiązań (Panasonic Industrial Europe GmbH).