wersja mobilna
Online: 724 Środa, 2017.12.13

Biznes

Mniejsza niż się spodziewano sprzedaż Intela

czwartek, 12 marca 2009 01:00

Obroty Intela w IV kwartale 2008 r. zmalały o 20% w skali kwartalnej oraz o 23% w porównaniu z analogicznym okresem w 2007 r. Winą za spadki obarcza się mniejsze zapotrzebowania na produkty elektroniczne oraz korekty zapasów przeprowadzane przez klientów firmy w końcówce roku.

Pierwotnie, prognozy firmy mówiły o obrotach z zakresu od 10,1 do 10,9 mld dolarów przy marży brutto na poziomie 59%. Ostatecznie, zdaniem przedstawicieli Intela, przychody firmy okazały się mniejsze z powodu słabszego popytu we wszystkich sektorach jej działalności. W wyniku gorszej niż się spodziewano koniunktury w ostatnich sześciu tygodniach 2008 r., marża firmy mogła zmaleć poniżej zrewidowanych w listopadzie prognoz mówiących o 55%. Intel traci również na inwestycjach w kapitał akcyjny.

Przewiduje się, że straty z tego tytuły wrosną z wcześniej przewidywanych 50 mln dolarów do zakresu od 1,1 do 1,2 mld dolarów. Intel zapowiedział, że działania restrukturyzacyjne, przewidujące cięcia wydatków w obszarze badań i rozwoju, marketingu oraz kosztów ogólnych i administracyjnych, przyniosą firmie oszczędności rzędu 2,8 mld dolarów.

 

World News 24h

środa, 13 grudnia 2017 16:04

Synaptics Incorporated announced mass production with a top five OEM of its new Clear ID FS9500 family of optical in-display fingerprint sensors. Designed for smartphones with infinity displays, Synaptics’ Clear ID in-display fingerprint sensors magically activate in the display only when needed. Clear ID is faster than alternative biometrics such as 3D facial, highly-secure with SentryPoint technology, and very convenient with one-touch/one-step biometric authentication directly in the touchscreen display area of smartphones. The new Synaptics Clear ID optical fingerprint sensors deliver one-touch high-resolution scanning through full cover glass and enable sleek, button-free, bezel-free infinity displays.

więcej na: www.synaptics.com