Na konferencji inwestorów firma przedstawiła plany, które obejmują rozszerzenie inwestycji w usługi IoT SRP (Solution Ready Package) i usprawnienie wdrożeń w Stanach Zjednoczonych, Europie, Chinach i na nowych rynkach wschodzących, a efektem działań ma być pobudzenia wzrostu firmy w latach 2019-2024. Paul Luo, dyrektor generalny Advantech China, zauważył, że przez ostatnie lata chiński rynek sprzyjał stabilnemu rozwojowi firmy i pozostanie dla niej głównym regionem wzrostowym. W ramach dążenia do podwojenia przychodów w ciągu pięciu lat przedsiębiorstwo zamierza być w Chinach pionierem w zakresie wprowadzania zorientowanych na klienta rozwiązań usługowych.
MC Chang, dyrektor generalny zarządzający nowo powstającymi rynkami firmy, zapowiedział, że zespoły Advantecha do spraw usług biznesowych na Tajwanie rozpoczną współpracę z partnerami dystrybucyjnymi w Azji Południowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie, w Rosji i Ameryce Łacińskiej, by stworzyć na tych obszarach nowe przyczółki rozwoju odrębnych, lokalnych modeli biznesowych, które mają zapewnić osiągnięcie wykładniczego wzrostu wyników firmy.
Źródło: DigiTimes