Microsoft uruchamia na Tajwanie dział badawczy dla segmentu IoT

Hedy Ho, CEO tajwańskiego ośrodka R&D firmy Microsoft podczas konferencji DevDay Asia 2020 Online ogłosiła uruchomienie centrum rozwoju IoT, aby zapewnić obszar badawczy dla technologii 5G, AI i IoT. Dodatkowo te działania mają pomóc tajwańskim przedsiębiorstwom wejść na międzynarodowy rynek.

Posłuchaj
00:00

Tajwańska jednostka Microsoftu we współpracy z rządem w 2017 roku rozpoczęła wdrażanie projektu związanego z rozwojem IoT. W związku z tym, że sektorami docelowymi są półprzewodniki, elektronika, urządzenia sieciowe i przetwarzanie danych, ośrodek ten pomoże firmom usprawnić wdrażanie technologii IoT, a także ułatwi im i ich dostawcom przeprowadzenie digitalizacji działalności oraz pomoże wkroczyć na rynek twórcom rozwiązań produkcyjnych bazujących na IoT.

Źródło: Digitimes

Powiązane treści
Microsoft, CHT i Teco opracują rozwiązania dla Przemysłu 4.0
Wistron ogłosił strategiczne partnerstwo z ośrodkiem R&D Microsoftu
Microsoft odnotował 775% wzrostu popytu na usługi w chmurze
Synaptics nabywa prawa do biznesu IoT firmy Broadcom
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Optoelektronika
Nowe standardy oświetlenia w Toruniu
Optoelektronika
VIGO Photonics i PCO zawarli strategiczne partnerstwo dla wzmocnienia potencjału polskiej obronności
Komunikacja
Znaczenie 5G rośnie, ale LTE pozostaje silne
Pomiary
Keysight prezentuje nowe rozwiązanie do testowania bezpieczeństwa systemów wbudowanych – premiera testbencha nowej generacji
Mikrokontrolery i IoT
Chiny stawiają na RISC-V
Zasilanie
Microchip prezentuje nowy układ zarządzania zasilaniem – MCP16701
Zobacz więcej z tagiem: Mikrokontrolery i IoT
Gospodarka
Chiny stawiają na RISC-V
Gospodarka
Infineon Technologies umacnia globalną pozycję lidera w branży półprzewodników dla motoryzacji
Gospodarka
MPLAB PICkit Basic – budżetowy debuger od Microchip z możliwościami klasy premium
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów