Kolejna inwestycja w podwaliny e-motoryzacji

W Poznaniu chiński inwestor, firma Ningbo Tuopu Group, zamierza otworzyć zakład produkujący podzespoły do samochodów elektrycznych. Łączne nakłady na inwestycję sięgną 30 mln euro, a w poznańskim zakładzie inwestor planuje zatrudnić 450 osób - informuje wspierająca firmę w wejściu na rynek Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH). Tuopu jest dostawcą elementów m.in. dla takich marek, jak Audi, BMW, Fiat-Chrysler, GM, Geely, Ford, Mercedes-Benz, Porsche czy Volkswagen.

Posłuchaj
00:00

Wiadomo już, że polski zakład ulokowany na terenie Centrum Logistycznego Franowo-Żegrze w Poznaniu będzie pierwszą fabryką inwestora w Europie i ma produkować ramy pomocnicze dla samochodów elektrycznych. Tuopu chce zatrudnić przede wszystkim wykwalifikowanych specjalistów i inżynierów, przy czym jeszcze w tym roku pracę ma znaleźć 20 osób. Ponadto firma poszukuje lokalnych poddostawców.

Powiązane treści
Sprzedaż samochodów elektrycznych i hybrydowych typu plug-in w UE wzrosła do ponad 1 miliona
Izera - polski samochód elektryczny z szansą na sukces
Motoryzacja AD 2022 - po dominacji czas na partnerstwo
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Optoelektronika
Robotyczne oko bez zasilania: miękka soczewka, która sama ustawia ostrość
Projektowanie i badania
Sztuczna inteligencja pisze fatalnej jakości kod - zmiany w IT nie będzie?
Produkcja elektroniki
Reorganizacja linii montażowych w firmie Mikro-automatyka
Aktualności
Brak świadomości, szkoleń i milionów specjalistów z zakresu cyberbezpieczeństwa
Pomiary
RFID 2026-2036: prognozy, gracze i możliwości
Zasilanie
SiC i GaN zasilają rewolucję AI: półprzewodniki, które zmieniają oblicze centrów danych
Zobacz więcej z tagiem: Aktualności
Gospodarka
Brak świadomości, szkoleń i milionów specjalistów z zakresu cyberbezpieczeństwa
Gospodarka
W czwartek w Warszawie startuje Evertiq Expo
Opinie
AI zapewni dynamiczny cennik w e-commerce

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów