EIH rozwija technologię e-papieru

Aby utrzymać pozycję lidera technologicznego, firma E Ink Holdings (EIH) realizuje ciągłe inwestycje w badania i rozwój warstw e-papierowych, materiałów, pigmentów oraz elastyczności, a także bezprzewodowego zasilania i układów sterujących sekwencjami odświeżania w e-papierach. Wydatki EIH na badania w 2020 r. pochłonęły około 16% skonsolidowanych przychodów. Firma aktywnie ubiega się o patenty dotyczące technologii e-papieru, która dla konkurentów z Chin stanowi poważną barierę.

Posłuchaj
00:00

EIH zwiększy moce produkcyjne w swojej fabryce w północnym Tajwanie, gdzie jeszcze w 2021 roku planuje zatrudnić około 400 dodatkowych pracowników. Po wprowadzeniu technologii kolorowego e-papieru E Ink Kaleido, EIH planuje dodać do kolorowych czytników e-booków funkcję pisania długopisem oraz opracować oparte na e-papierze produkty digital signage dla opieki medycznej i transportu.

E Ink Holdings odniósł korzyści ze zwiększonego światowego popytu na czytniki e-booków, e-papierowe notatniki i elektroniczne etykiety, wynikającego z pandemii koronawirusa. Jednak ponieważ globalny popyt na e-papier jest większy niż pierwotnie oczekiwano, EIH stanął w obliczu problemów z dostawami oraz podwyżkami cen komponentów i materiałów. By długoterminowo promować stosowanie e-papieru, firma sama zaabsorbowała wzrosty kosztów, nie podwyższając cen. Za rok 2020 akcjonariusze EIH otrzymali dywidendę w wysokości 2,70 NT (0,097 USD) na akcję, co stanowi 84,91% zysku netto na akcję w wysokości 3,18 NT.

Źródło: DigiTimes

Powiązane treści
Rozwiązania USEC i USEM – kolejny krok w popularyzacji technologii e-papieru
E Ink wprowadza najnowszą generację pełnokolorowego modułu ePaper
E Ink Holdings zwiększy moce produkcyjne
EIH wprowadzi nowy kolorowy e-papier jeszcze w 2020 roku
EIH wprowadzi wkrótce kolorowy e-papier nowej generacji
Telefony komórkowe z e-papierem?
EIH obserwuje wzrost popytu na e-papier pomimo pandemii
EIH wprowadza e-papier na bazie tranzystorów organicznych
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Elektromechanika
Szybki rozwój rynku robotów humanoidalnych
Projektowanie i badania
Nowa generacja dronów ze skrzydłami inspirowana ptakami drapieżnymi
Komunikacja
Infineon finalizuje przejęcie biznesu Ethernetu motoryzacyjnego firmy Marvell
Aktualności
Jak radzić sobie z nieplanowanym zapotrzebowaniem? Odpowiada Conrad Electronic
Produkcja elektroniki
Apple inwestuje 100 mld USD w produkcję w USA – rozwija łańcuch dostaw półprzewodników i nowe fabryki
Komponenty
Rynek czujników obrazu CMOS przekroczy 30 mld USD do 2030 roku – mobilność, motoryzacja i bezpieczeństwo napędzają wzrost
Zobacz więcej z tagiem: Optoelektronika
Gospodarka
Fotonika dla AI: iPronics i Ansys łączą siły, by zwiększyć niezawodność infrastruktury centrów danych
Technika
Technologia OLED - charakterystyka oraz przegląd zastosowań
Technika
Wyświetlacze OLED - nowe technologie

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów