Rozbudowa wrocławskiego oddziału ETO Magnetic

Polski oddział specjalizującej się w wytwarzaniu elektromagnesów i podzespołów elektromechanicznych firmy ETO Magnetic zamierza rozbudować swoje zaplecze produkcyjne we Wrocławiu. Oprócz budowy nowego zakładu produkcyjnego, władze firmy planują budowę centrum badawczo-rozwojowego oraz konstrukcyjnego.

W trakcie poszukiwania lokalizacji pod budowę nowego zakładu rozważano różne warianty, w tym przeniesienie produkcji poza Wrocław. O wyborze stolicy Dolnego Œląska jako miejsca inwestycji zadecydowały jednak takie czynniki, jak jej dogodne położenie geograficzne, dostępność kadr oraz możliwości łatwej kooperacji z dostawcami podzespołów i usług.

Nowe budynki powstaną na terenie o powierzchni 6 ha, a sumaryczna wartość inwestycji wyniesie około 30 mln euro. Po zakończeniu inwestycji zatrudnienie powinno znaleźć 450 nowych pracowników (obecnie w polskim oddziale ETO Magnetic pracuje 150 osób). W zakładzie zatrudnienie powinni znaleźć zarówno inżynierowie, jak też elektromonterzy, monterzy i osoby niewykwalifikowane.

Polski oddział firmy wchodzi w skład niemieckiej grupy ETO Magnetic, która posiada 6 zakładów zlokalizowanych w Niemczech, USA oraz Chinach. Mieszczący się we Wrocławiu zakład rozpoczął działalność produkcyjną w 2001 roku i wytwarzane są w nim podzespoły elektromechaniczne do systemów bezpieczeństwa w pojazdach oraz urządzeniach mechanicznych. ETO Magnetic jest producentem wielkoseryjnym, którego wyroby trafiają do dużych światowych koncernów z branży motoryzacyjnej i urządzeń wytwórczych. Głównymi klientami wrocławskiego oddziału są obecnie między innymi WABCO, Bosch Rexroth oraz Eaton.

Posłuchaj
00:00

Polski oddział specjalizującej się w wytwarzaniu elektromagnesów i podzespołów elektromechanicznych firmy ETO Magnetic zamierza rozbudować swoje zaplecze produkcyjne we Wrocławiu. Oprócz budowy nowego zakładu produkcyjnego, władze firmy planują budowę centrum badawczo-rozwojowego oraz konstrukcyjnego.

W trakcie poszukiwania lokalizacji pod budowę nowego zakładu rozważano różne warianty, w tym przeniesienie produkcji poza Wrocław. O wyborze stolicy Dolnego Œląska jako miejsca inwestycji zadecydowały jednak takie czynniki, jak jej dogodne położenie geograficzne, dostępność kadr oraz możliwości łatwej kooperacji z dostawcami podzespołów i usług.

Nowe budynki powstaną na terenie o powierzchni 6 ha, a sumaryczna wartość inwestycji wyniesie około 30 mln euro. Po zakończeniu inwestycji zatrudnienie powinno znaleźć 450 nowych pracowników (obecnie w polskim oddziale ETO Magnetic pracuje 150 osób). W zakładzie zatrudnienie powinni znaleźć zarówno inżynierowie, jak też elektromonterzy, monterzy i osoby niewykwalifikowane.

Polski oddział firmy wchodzi w skład niemieckiej grupy ETO Magnetic, która posiada 6 zakładów zlokalizowanych w Niemczech, USA oraz Chinach. Mieszczący się we Wrocławiu zakład rozpoczął działalność produkcyjną w 2001 roku i wytwarzane są w nim podzespoły elektromechaniczne do systemów bezpieczeństwa w pojazdach oraz urządzeniach mechanicznych. ETO Magnetic jest producentem wielkoseryjnym, którego wyroby trafiają do dużych światowych koncernów z branży motoryzacyjnej i urządzeń wytwórczych. Głównymi klientami wrocławskiego oddziału są obecnie między innymi WABCO, Bosch Rexroth oraz Eaton.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie
Nowy e-book Mouser i YAGEO: elementy pasywne dla zasilania pojazdów elektrycznych
Projektowanie i badania
OVHcloud uruchamia pierwszą w Europie platformę Quantum-as-a-Service
Projektowanie i badania
Komputery kwantowe to wciąż odległa przyszłość - ale coraz bardziej konieczna
Projektowanie i badania
Nowy zasób online dla płytek i zestawów ewaluacyjnych do systemów wbudowanych oraz narzędzi
Produkcja elektroniki
Zintegrowane rozwiązania SMT Panasonica
Komponenty
80% przychodów z sektora B2B - rozwój dzięki konsekwentnemu ukierunkowaniu na klienta
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawić

Większość projektów elektronicznych nie upada dlatego, że zabrakło budżetu na komponenty — lecz dlatego, że zbyt późno wykryto błędy projektowe. To one, a nie same materiały, generują największe koszty: dodatkowe prototypy, opóźnienia, ponowne testy, a często nawet przebudowę całych urządzeń.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów