4-kanałowy przełącznik obciążenia do zastosowań w motoryzacji

VNF9Q20F to inteligentny, 4-kanałowy przełącznik obciążenia do zastosowań w motoryzacji, umożliwiający sterowanie obciążeniami o charakterze rezystancyjnym i indukcyjnym. Układ pracuje w konfiguracji high-side, czyli jest włączany między dodatnim źródłem zasilania i obciążeniem. Zawiera bezpieczniki, zrealizowane w technologii STi2Fuse, umożliwiające wyłączenie tranzystora MOSFET w czasie krótszym niż 100 ms po wykryciu przetężenia. Wbudowany interfejs SPI służy do celów diagnostycznych.

Układ oferuje tryb CCM (capacitive charging mode), tolerujący krótkotrwałe impulsy prądu rozruchowego, co umożliwia współpracę z dużymi obciążeniami pojemnościowymi. Wewnętrzny 10-bitowy przetwornik A/C, cyfrowy czujnik natężenia prądu i zestaw rejestrów błędów, dostarczają wiele informacji diagnostycznych (m.in. informują o błędach w komunikacji lub zadziałaniu któregoś z zabezpieczeń) oraz pozwalają na realizację funkcji związanych z konserwacją predykcyjną. Dodatkowo, obwód autodiagnostyki pozwala na zastosowania w aplikacjach zgodnych z ISO 26262 w zakresie poziomu nienaruszalności bezpieczeństwa.

VNF9Q20F pracuje z napięciem zasilania 28 VDC, charakteryzuje się rezystancją kanału wynoszącą typowo 21,5 mΩ i umożliwia przełączanie prądów o natężeniu do ponad 30 A. Uzyskał kwalifikację AEC-Q100. Jest zamykany w obudowie QFN o powierzchni 6 x 6 mm. Jego ceny hurtowe zaczynają się od 2,85 USD przy zamówieniach 1000 sztuk.

Zapytania ofertowe
4-kanałowy przełącznik obciążenia do zastosowań w motoryzacji
Zapytanie ofertowe