wersja mobilna
Online: 287 Wtorek, 2018.04.24

Biznes

Rośnie wartość rynku OLED

czwartek, 21 lipca 2011 08:45

Światowy rynek diod OLED będzie warty 4,8 mld dol. w 2016 r., prognozuje firma badania rynku NanoMarkets LLC. Europa dostarczy panele OLED za 1,5 mld dol., a Azja za 2,1 mld dol. Największym producentem organicznych diod elektroluminescencyjnych w Azji najprawdopodobniej okaże się Japonia z udziałem w światowym rynku na poziomie 1,1 mld dol. w 2016 r.

W Chinach docelowy rynek diod OLED jest ograniczony, lecz mimo tego dzięki wsparciu ze strony państwa chińscy dostawcy sprzedadzą w 2016 r. diody OLED za 420 mln dol., poinformował NanoMarkets. Największym europejskim producentem OLED będą Niemcy. Niemieccy producenci, głównie firmy takie jak BASF, Fraunhofer IPMS, Philips, Heraeus, Osram, Ledon, Merck i Novaled zarezerwują dla siebie około jednej czwartej części rynku europejskiego.

MT

 

Światowy rynek diod OLED będzie warty 4,8 mld dol. w 2016 r., prognozuje firma badania rynku NanoMarkets LLC. Europa dostarczy panele OLED za 1,5 mld dol., a Azja za 2,1 mld dol. Największym producentem organicznych diod elektroluminescencyjnych w Azji najprawdopodobniej okaże się Japonia z udziałem w światowym rynku na poziomie 1,1 mld dol. w 2016 r. W Chinach docelowy rynek diod OLED jest ograniczony, lecz mimo tego dzięki wsparciu ze strony państwa chińscy dostawcy sprzedadzą w 2016 r. diody OLED za 420 mln dol., poinformował NanoMarkets. Największym europejskim producentem OLED będą Niemcy. Niemieccy producenci, głównie firmy takie jak BASF, Fraunhofer IPMS, Philips, Heraeus, Osram, Ledon, Merck i Novaled zarezerwują dla siebie około jednej czwartej części rynku europejskiego.

 

World News 24h

poniedziałek, 23 kwietnia 2018 20:09

Chinese smartphone company Xiaomi is likely to launch its Mi7 flagship smartphone with 3D sensing technology in Q3 2018. Apple has enjoyed a monopoly in 3D face sensing technology until now and it may continue to do so until the next range of flagship phones with 3D facial sensing tech comes from different companies. But Xiaomi may have stolen a march over its competitors in this area. Xiaomi can move ahead of its competitors - Samsung, Huawei etc - in 3D facial recognition faster because it incorporates Qualcomm’s designs and technology in their phones to get the feature. On the other hand, Samsung and Huawei are opting for their in-house technology and methods to get the feature in their upcoming phones and that’s the reason why they will take a lot of time to achieve the same.

więcej na: www.cartoq.com