wersja mobilna
Online: 327 Poniedziałek, 2018.06.25

Biznes

Murata przejmuje Peregrine Semiconductor za 471 mln dolarów

środa, 27 sierpnia 2014 07:51

Murata Electronics North America - spółka zależna od Murata Manufacturing - oraz Peregrine Semiconductor Corporation ogłosiły zawarcie ostatecznego porozumienia, na mocy którego Murata nabędzie wszystkie akcje Peregrine, których jeszcze nie jest właścicielem. Transakcja zostanie przeprowadzona w gotówce - za każdą akcję nabywca zapłaci 12,50 dolara, czyli jej wartość całkowita wyniesie 471 mln dolarów. Przejęcie wzmacnia pozycję Muraty jako wiodącego światowego dostawcy rozwiązań systemowych RF.

Po sfinalizowaniu transakcji Peregrine stanie się kontynuatorem strategii Muraty mającej na celu rozszerzenie działalności podstawowej. Peregrine będzie spółką całkowicie zależną, która skupi się na rozwiązywaniu najtrudniejszych problemów w zakresie RF.

Dzięki przejęciu Murata dysponować będzie zaawansowanymi rozwiązaniami RF oraz najlepszymi na świecie technologiami dotyczącymi procesu SOI - Silicon on Insulator, które są kluczowe dla postępu integracji technologii mobilnych. Peregrine jest dostawcą dla wielu rynków łączności bezprzewodowej, w tym rynku smartfonów, testów i pomiarów, rynku motoryzacyjnego, bezpieczeństwa publicznego oraz infrastruktury bezprzewodowej. Peregrine stanowi dla Muraty także silny portfel praw własności intelektualnej.

Oczekuje się, że transakcja, która została zatwierdzona przez zarządy obu firm, będzie zamknięta do końca 2014 lub na początku 2015 roku.

źródło: Murata

 

World News 24h

poniedziałek, 25 czerwca 2018 12:02

With 3D printing believed to bring a new round of manufacturing revolutions in the future, Taiwan's Aerospace Industrial Development Corp will consider applying 3D printing technologies to produce airplane engine parts and components to sharply cut consumption of raw materials, according to AIDC chairman Anson Liao. Liao said that if the additive manufacturing technology is adopted to process raw metal materials needed for airplane engines, it can help reduce materials consumption by up to 90% as only materials needed will be processed with the technology. This is a sharp contrast to traditional machining process, which requires a large chunk of material metal to undergo raw material cutting, grinding, drilling, and fine finishing operations, eventually with only 10% of the metal materials left for use in finished products, Liao indicated.

więcej na: www.digitimes.com