Murata przejęła Peregrine Semiconductor Corporation

Murata Electronics North America, spółka w pełni zależna od mającej siedzibę w Smyrna w stanie Georgia Murata Manufacturing, sfinalizowała zakup firmy z kalifornijskiego San Diego - Peregrine Semiconductor Corporation. Formalnego zakończenia transakcji dokonano 12 grudnia. W wyniku przejęcia Murata stworzy zintegrowany system rozwoju, który obejmie wszystkie aspekty począwszy od procesu dystrybucji półprzewodnikowych komponentów RF po projektowanie układów półprzewodnikowych i modułów.

Posłuchaj
00:00

Przejęcie Peregrine Semiconductor pozwoli firmie Murata na szybsze i bardziej precyzyjne uwzględnianie wymogów rynkowych w procesie rozwijania produktów, co w jeszcze większym stopniu zapewni wysoką jakość, elastyczność i terminowość obsługi klientów.

źródło: Murata

Powiązane treści
Peregrine Semiconductor zamienia się w pSemi
Sony sprzedaje dział produkcji baterii
Peregrine Semiconductor przejmuje Arctic Sand Technologies
Murata przejmie IPDiA - lidera w dziedzinie kondensatorów o wysokiej wydajności
Murata przejmuje Peregrine Semiconductor za 471 mln dolarów
Murata przejmuje oddział wzmacniaczy dużej mocy Renesasa
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Optoelektronika
VIGO Photonics i PCO zawarli strategiczne partnerstwo dla wzmocnienia potencjału polskiej obronności
Komunikacja
Znaczenie 5G rośnie, ale LTE pozostaje silne
Pomiary
Keysight prezentuje nowe rozwiązanie do testowania bezpieczeństwa systemów wbudowanych – premiera testbencha nowej generacji
Mikrokontrolery i IoT
Chiny stawiają na RISC-V
Zasilanie
Microchip prezentuje nowy układ zarządzania zasilaniem – MCP16701
Komponenty
Navitas Semiconductor ogłasza strategiczne partnerstwo z GigaDevice
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Kwiecień 2025
Targi zagraniczne
Międzynarodowa wystawa i warsztaty na temat kompatybilności elektromagnetycznej EMV 2025
Statyczne
Logowanie
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów