Firma Farnell element14 zaktualizowała swoją internetową platformę transakcyjną, zapewniając sobie elastyczność niezbędną do szybkiego wzrostu i dalszych inwestycji. Z uwagi na to, że ponad 60% sprzedaży w Europie firma realizuje metodą online, dodanych zostało wiele funkcji, stworzonych w celu ułatwienia procesu składania zamówienia oraz lepszego dopasowania go do potrzeb klientów. Nowa platforma, działająca już w Polsce, zostanie udostępniona we wszystkich krajach europejskich w ciągu bieżącego roku.
Ważne usprawnienia serwisu www to między innymi: szybsze wyszukiwanie oraz możliwość porównania produktów, dostęp do rozszerzonych informacji i zasobów związanych z produktem, usprawniony proces płatności ułatwiający i przyspieszający ostatni etap składania zamówienia oraz opcje personalizacji, takie jak dodawanie elementów do ulubionych czy konfiguracja wielu adresów dostawy celem przyspieszenia procesu składania kolejnych zamówień.
- Przez ostatnie kilka lat regularnie wprowadzaliśmy ulepszenia w funkcjonowaniu naszej strony internetowej, jednak teraz przyszedł czas, aby przeprowadzić inwestycję w postaci usprawnień, które przełożą się na naprawdę znaczące poprawienie doświadczeń naszych klientów. Coraz większa część naszej działalności prowadzona jest online, ważne jest zatem, żebyśmy zapewnili naszym klientom możliwie jak najlepsze doświadczenia i sprawili, aby cały proces był tak łatwy, jak to tylko możliwe - mówił dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Farnell element14, Alan Paterson.
- W zeszłym roku wprowadziliśmy te usprawnienia w Ameryce Północnej, przeprowadziwszy wcześniej zakończone powodzeniem próby w Kanadzie, a opinie zwrotne klientów są bardzo pozytywne. W ramach naszej globalnej strategii biznesowej chcemy dawać gwarancję, że klient jest zawsze najważniejszy we wszystkim, co robimy. Ulepszona strona internetowa ma kluczowe znaczenie dla tego procesu - dodał Alan Paterson.
Aby pomóc klientom w jak najlepszym wykorzystaniu oferowanych usprawnień i ograniczyć potencjalne problemy związane z tą zmianą, firma Farnell udostępniła samouczek wideo przedstawiający nowe funkcje - przejdź do demonstracji.
źródło: Premier Farnell
» Rozmowa z Robertem Rospędzihowskim, dyrektorem sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie Premier Farnell
» Farnell element14 ma nowego prezesa ds. sprzedaży i marketingu na obszar Europy
» Farnell element14 udoskonala wysyłkę
» Wielki powrót Roberta Rospedzihowskiego do Farnell element14
» Farnell element14 poszerza ofertę o zestawy projektowe firmy ARM
» Farnell element14 oficjalnym dystrybutorem oprogramowania MATLAB i Simulink
» Farnell element14 ułatwia klientom kupującym w ilościach przemysłowych korzystanie ze swojej witryny
» Circuit Studio już dostępne
» element14 rozszerza portfolio o produkty 60 nowych dostawców
» Pokaz audiowizualny projektu P.I.W.O. - Potężnego Indeksowanego Wyświetlacza Oknowego
» Farnell element14 współpracuje z Recom Power i TE Connectivity
» Farnell element14 nawiązuje współpracę z firmą Altium
» Farnell element14 prezentuje Lark Board
» Premier Farnell nawiązuje bezpośrednią współpracę z firmą Swissbit AG
» Rozmowa z Mikiem Buffhamem, dyrektorem ds. zakupów i cen w firmie Premier Farnell
» Farnell element14 nagrodzony przez Panasonica
South Korea’s LG Display Co Ltd forecast higher panel shipments and more stable prices in the second quarter as it reported its first operating loss in six years on Wednesday, hit by a flood of supply from Chinese rivals. Sluggish sales of liquid crystal displays for TVs and investment costs of shifting production to meet growing demand for organic light-emitting diode panels also weighed on earnings in the first quarter. But CFO Don Kim said the second quarter was looking brighter, with panel area shipments expected to grow on-quarter as consumers upgraded to bigger screens to watch major sporting events. LCD panel prices should stabilize while demand for large-size OLED panels was also expected to remain strong, he added.
więcej na: www.reuters.com