Xiaomi wchodzi na rynek afrykański

Piąty co do wielkości producent smartfonów będzie sprzedawać w Afryce przez partnera dystrybucyjnego urządzenia Redmi 2 i Mi 4. Xiaomi będzie współpracować z firmą Mobile in Afrika Group (MIA Group) i sprzedawać dwa swoje smartfony w Republice Południowej Afryki, Kenii i Nigerii. Budżetowy Redmi 2 i nieco wyższej pozycjonowany Mi 4 trafi do klientów w połowie listopada. MIA Group zajmie się sprzedażą, marketingiem oraz obsługą i wsparciem klientów.

Posłuchaj
00:00

Aby osiągnąć swój cel sprzedaży na rok 2015, czyli 100 milionów smartfonów, Xiaomi będzie potrzebował sukcesu na rynku afrykańskim. W pierwszej połowie 2015 roku sprzedał prawie 35 mln telefonów. Wyceniany na 45 mld dolarów Xiaomi w bieżącym roku wyprzedził na chińskim rynku smartfonów firmę Apple, jednak stracił pozycję na rzecz chińskiego rywala - Huawei.

źródło: CNET

Powiązane treści
W ciągu 10 kwartałów Xiaomi chce być największym sprzedawcą smartfonów w Chinach
Xiaomi rozszerza obecność na europejskim rynku - 7 listopada wejdzie do Hiszpanii
Xiaomi kupuje patenty Nokii
Chiński producent telefonów Xiaomi wyceniony na 45 mld dolarów
Xiaomi próbuje wedrzeć się na rynek Korei Południowej, naciskając na Samsunga
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Mikrokontrolery i IoT
AAEON i DEEPX łączą siły, integrując ultraefektywny akcelerator AI z platformami UP
Projektowanie i badania
Tylko jedna doba i wspólny cel – usprawnienie działania państwa. Zakończył się HackNation 2025
Produkcja elektroniki
Dystrybucja komponentów w Europie w trzecim kwartale 2025 r. - jest lepiej!
Projektowanie i badania
Czym jest vibe coding?
Produkcja elektroniki
Wojskowy sektor sprzętu do walki elektronicznej przyspiesza
Pomiary
3D HandySCAN EVO - rewolucja w skanowaniu 3D!
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki

Współczesna geopolityka nie pozostawia złudzeń – era powszechnej globalizacji dobiegła końca, a jej miejsce zajmuje epoka strategicznej autonomii i bezpieczeństwa narodowego. W obliczu wojny za naszą wschodnią granicą oraz rosnącego napięcia na linii Waszyngton - Pekin, Europa stanęła przed koniecznością redefinicji swojego podejścia do produkcji obronnej oraz akceptacji faktu, że prawdziwe bezpieczeństwo zaczyna się nie na poligonie, ale w fabryce.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów