Xiaomi wchodzi na rynek afrykański

Piąty co do wielkości producent smartfonów będzie sprzedawać w Afryce przez partnera dystrybucyjnego urządzenia Redmi 2 i Mi 4. Xiaomi będzie współpracować z firmą Mobile in Afrika Group (MIA Group) i sprzedawać dwa swoje smartfony w Republice Południowej Afryki, Kenii i Nigerii. Budżetowy Redmi 2 i nieco wyższej pozycjonowany Mi 4 trafi do klientów w połowie listopada. MIA Group zajmie się sprzedażą, marketingiem oraz obsługą i wsparciem klientów.

Posłuchaj
00:00

Aby osiągnąć swój cel sprzedaży na rok 2015, czyli 100 milionów smartfonów, Xiaomi będzie potrzebował sukcesu na rynku afrykańskim. W pierwszej połowie 2015 roku sprzedał prawie 35 mln telefonów. Wyceniany na 45 mld dolarów Xiaomi w bieżącym roku wyprzedził na chińskim rynku smartfonów firmę Apple, jednak stracił pozycję na rzecz chińskiego rywala - Huawei.

źródło: CNET

Powiązane treści
W ciągu 10 kwartałów Xiaomi chce być największym sprzedawcą smartfonów w Chinach
Xiaomi rozszerza obecność na europejskim rynku - 7 listopada wejdzie do Hiszpanii
Xiaomi kupuje patenty Nokii
Chiński producent telefonów Xiaomi wyceniony na 45 mld dolarów
Xiaomi próbuje wedrzeć się na rynek Korei Południowej, naciskając na Samsunga
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
Sztuczna inteligencja pisze fatalnej jakości kod - zmiany w IT nie będzie?
Produkcja elektroniki
Reorganizacja linii montażowych w firmie Mikro-automatyka
Aktualności
Brak świadomości, szkoleń i milionów specjalistów z zakresu cyberbezpieczeństwa
Pomiary
RFID 2026-2036: prognozy, gracze i możliwości
Zasilanie
SiC i GaN zasilają rewolucję AI: półprzewodniki, które zmieniają oblicze centrów danych
Projektowanie i badania
Odporność danych wchodzi na nowy poziom: Veeam przejmuje Securiti AI
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025
Magazyn
Wrzesień 2025

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów