Lite-On dąży do osiągnięcia 10-15% przychodów z elektroniki motoryzacyjnej
| Gospodarka ArtykułyLite-On Technology, producent elektroniki konsumenckiej typu OEM, chce zwiększyć dostawy podzespołów elektronicznych dla sektora motoryzacyjnego, aby udział w przychodach firmy z tego rynku w 2018 r. wyniósł 10 do 15%. Produkty firmy do samochodów obejmują światła LED (drogowe, tylne, stopu i do wnętrza samochodu), czujniki zapobiegania kolizji, kamery systemów wspomagania kierowcy (ADAS), siłowniki i wyświetlacze HUD. Według przedstawicieli Lite-On wzrost firmy w największym stopniu zapewniać jednak będą nadal komponenty do serwerów pracujących w chmurze oraz elementy optoelektroniczne, a także moduły zaawansowanych kamer i urządzeń do magazynowania danych.
Obecnie Lite-On ma 10-procentowy udział w globalnym rynku oświetlenia samochodowego, ale ma ambitny plan podwojenia tego udziału w okresie najbliższych kilku lat.
źródło: Digitimes