Bosch i Samsung pracują nad akumulatorami litowo-jonowymi

Firmy Bosch oraz Samsung rozpoczną współpracę w ramach spółki joint venture o nazwie SB LiMotive nad akumulatorami litowo-jonowymi przeznaczonymi na rynek motoryzacyjny. Technologia ta jako jedyna oferuje pojemność oraz gęstość mocy wystarczającą dla zastosowań w hybrydowych oraz w pełni elektrycznych samochodach. Według zapewnień, pierwsze produkty będące owocem tej kooperacji trafią na rynek w przeciągu najbliższych 3 lat. Główna siedziba spółki została ulokowana w Suewong w Korei, natomiast uruchomiony zostanie także oddział w Niemczech.
Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
Akumulatory ze stałym elektrolitem - czy przyniosą przełom?
Samsung SDI gotowy, aby dostarczać akumulatory dla Tesli
Postęp w rozwoju baterii - dobre i złe wieści
Czterokrotny wzrost przychodów w sektorze akumulatorów litowo-jonowych
Uruchomiono pierwszy w Europie komercyjny magazyn energii
Wydajne akumulatory największym problemem elektroniki przenośnej
50 tys. euro nagrody dla najlepszego projektu wydajnego akumulatora
Akumulatory litowo-jonowe coraz popularniejsze w przemyśle
Czas próby dla zielonych technologii
Ruszyła największa na świecie produkcja akumulatorów litowo-jonowych
Samsung nie jest zainteresowane Infineon
Samsung wyda 6 mld dolarów na inwestycje w 2010 r.
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
OVHcloud uruchamia pierwszą w Europie platformę Quantum-as-a-Service
Projektowanie i badania
Komputery kwantowe to wciąż odległa przyszłość - ale coraz bardziej konieczna
Projektowanie i badania
Nowy zasób online dla płytek i zestawów ewaluacyjnych do systemów wbudowanych oraz narzędzi
Produkcja elektroniki
Zintegrowane rozwiązania SMT Panasonica
Komponenty
80% przychodów z sektora B2B - rozwój dzięki konsekwentnemu ukierunkowaniu na klienta
Optoelektronika
AI z prędkością światła staje się faktem - fotonika otwiera drogę do sprzętu nowej generacji
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawić

Większość projektów elektronicznych nie upada dlatego, że zabrakło budżetu na komponenty — lecz dlatego, że zbyt późno wykryto błędy projektowe. To one, a nie same materiały, generują największe koszty: dodatkowe prototypy, opóźnienia, ponowne testy, a często nawet przebudowę całych urządzeń.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów