Bosch i Samsung pracują nad akumulatorami litowo-jonowymi

Firmy Bosch oraz Samsung rozpoczną współpracę w ramach spółki joint venture o nazwie SB LiMotive nad akumulatorami litowo-jonowymi przeznaczonymi na rynek motoryzacyjny. Technologia ta jako jedyna oferuje pojemność oraz gęstość mocy wystarczającą dla zastosowań w hybrydowych oraz w pełni elektrycznych samochodach. Według zapewnień, pierwsze produkty będące owocem tej kooperacji trafią na rynek w przeciągu najbliższych 3 lat. Główna siedziba spółki została ulokowana w Suewong w Korei, natomiast uruchomiony zostanie także oddział w Niemczech.
Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
Akumulatory ze stałym elektrolitem - czy przyniosą przełom?
Samsung SDI gotowy, aby dostarczać akumulatory dla Tesli
Postęp w rozwoju baterii - dobre i złe wieści
Czterokrotny wzrost przychodów w sektorze akumulatorów litowo-jonowych
Uruchomiono pierwszy w Europie komercyjny magazyn energii
Wydajne akumulatory największym problemem elektroniki przenośnej
50 tys. euro nagrody dla najlepszego projektu wydajnego akumulatora
Akumulatory litowo-jonowe coraz popularniejsze w przemyśle
Czas próby dla zielonych technologii
Ruszyła największa na świecie produkcja akumulatorów litowo-jonowych
Samsung nie jest zainteresowane Infineon
Samsung wyda 6 mld dolarów na inwestycje w 2010 r.
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Pomiary
RFID 2026-2036: prognozy, gracze i możliwości
Zasilanie
SiC i GaN zasilają rewolucję AI: półprzewodniki, które zmieniają oblicze centrów danych
Projektowanie i badania
Odporność danych wchodzi na nowy poziom: Veeam przejmuje Securiti AI
Komunikacja
Samsung i Google przyspieszają rewolucję XR
Mikrokontrolery i IoT
ME Embedded i Congatec - partnerstwo, które przyspieszy rozwój systemów automatyki i IoT
Aktualności
W czwartek w Warszawie startuje Evertiq Expo
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025
Magazyn
Wrzesień 2025

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów