Xiaomi planuje 6,1 mld USD ze sprzedaży akcji w IPO

Chiński producent smartfonów Xiaomi planuje pozyskanie 6,1 mld USD z pierwotnej oferty publicznej akcji na giełdzie w Hongkongu, która rusza w tym tygodniu i ma być jedną z największych w ciągu ostatnich lat. Xiaomi chce sprzedać 2,18 mld akcji w cenie 2,17-2,80 USD każda. Od 13 do 15 procent akcji oferowanych w IPO mają objąć kluczowi inwestorzy.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
W ciągu 10 kwartałów Xiaomi chce być największym sprzedawcą smartfonów w Chinach
Xiaomi rozszerza obecność na europejskim rynku - 7 listopada wejdzie do Hiszpanii
Xiaomi staje się największym na świecie dostawcą elektroniki noszonej
Xiaomi kupuje patenty Nokii
Xiaomi próbuje wedrzeć się na rynek Korei Południowej, naciskając na Samsunga
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie
Nowy standard realme w zakresie trwałości baterii - 1400 cykli do 2027 roku
Produkcja elektroniki
Scanfil przejął MB Elettronica
Optoelektronika
Skylark Lasers przyspiesza ekspansję w Chinach – wsparcie zapewnia Intralink
Produkcja elektroniki
Firmy Trinasolar i HoloSolis podpisały umowę licencyjną na technologię TOPCon
Produkcja elektroniki
ST Microelectronics kupił biznes MEMS od NXP
Komponenty
Strategiczna współpraca Lotus i EDOM w regionie APAC
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025
Magazyn
Czerwiec 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów