Huawei zamierza w 2018 roku sprzedać 200 milionów smartfonów

Richard Yu, CEO grupy biznesowej firmy Huawei odpowiedzialnej za urządzenia konsumenckie, ogłosił, że w 2018 r. Huawei ma już zakontraktowaną sprzedaż 100 milionów smartfonów, a do końca roku firma jest gotowa dostarczyć 200 milionów tych urządzeń. Richard Yu przypisuje osiągnięcie dobrej sprzedaży szeregowi wdrożonych modeli działania oraz silnej obecności firmy na niektórych rynkach zagranicznych, takich jak Indie.

Posłuchaj
00:00

Podczas rynkowej premiery smartfona Nova 3 w Shenzen Richard Yu powiedział, że w poprzednich latach Huawei osiągał wielkości dostaw smartfonów na poziomie 100 milionów sztuk 22 grudnia 2015 r., 14 października 2016 r. oraz 12 września 2017 r. Ujawnił również, że dostawy smartfonów Huaweia wzrosły aż 51 razy w porównaniu do wyników uzyskiwanych siedem lat temu. Obecnie firma ma 30-procentowy udział w rynku smartfonów w Chinach.

Jakiś czas temu firma Huawei zadeklarowała, że w ciągu najbliższych kilku lat ma zamiar wyprzedzić Apple'a jako dostawcę smartfonów numer dwa i - według źródeł branżowych - prawdopodobne jest, że firma szybko doprowadzi do realizacji tego celu. Apple w 2017 roku dostarczył ponad 215 milionów iPhone'ów.

Źródło: DigiTimes

Powiązane treści
Chiński Huawei odnotował w 2017 roku 28-procentowy wzrost zysku netto
Huawei zamierza na polskim rynku smartfonów pokonać Samsunga
Huawei chce stać się trzecią marką smartfonów na świecie
Huawei inwestuje 1,2 miliarda randów w kampus w Johannesburgu
Huawei chce być wart 100 miliardów dolarów
Branża elektroniczna może liczyć na odbicie w zakresie sprzedaży smartfonów
Huawei twierdzi, że pokonał Apple'a w zakresie wielkości globalnej sprzedaży
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie
Nowy e-book Mouser i YAGEO: elementy pasywne dla zasilania pojazdów elektrycznych
Projektowanie i badania
OVHcloud uruchamia pierwszą w Europie platformę Quantum-as-a-Service
Projektowanie i badania
Komputery kwantowe to wciąż odległa przyszłość - ale coraz bardziej konieczna
Projektowanie i badania
Nowy zasób online dla płytek i zestawów ewaluacyjnych do systemów wbudowanych oraz narzędzi
Produkcja elektroniki
Zintegrowane rozwiązania SMT Panasonica
Komponenty
80% przychodów z sektora B2B - rozwój dzięki konsekwentnemu ukierunkowaniu na klienta
Zobacz więcej z tagiem: Produkcja elektroniki
Prezentacje firmowe
Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki
Gospodarka
Zintegrowane rozwiązania SMT Panasonica
Gospodarka
Coraz większy udział materiałów polimerowych w zaawansowanym pakowaniu chipów

Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawić

Większość projektów elektronicznych nie upada dlatego, że zabrakło budżetu na komponenty — lecz dlatego, że zbyt późno wykryto błędy projektowe. To one, a nie same materiały, generują największe koszty: dodatkowe prototypy, opóźnienia, ponowne testy, a często nawet przebudowę całych urządzeń.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów