Huawei inwestuje 1,2 miliarda randów w kampus w Johannesburgu

Globalny gigant telekomunikacyjny Huawei tworzy nowy kampus w Republice Południowej Afryki. Ośrodek, który ma powstać w północnej części Sandton w Johannesburgu, będzie dysponował 18 budynkami przeznaczonymi dla różnych wydziałów. Kampus będzie funkcjonował pod nazwą Huawei Office Park. Chińska firma elektroniczna zainwestowała w nową lokalizację około 100 milionów dolarów, czyli 1,2 miliarda randów. Środki te wydatkowane są na zakup i remont nieruchomości.

Posłuchaj
00:00

Istnieją plany, by z czasem do kampusu wprowadziły się wszystkie trzy grupy biznesowe Huaweia. Obecnie konsumenckie grupy biznesowe - Innovation Center i Open Lab nadal mają siedzibę w Vunani Office Park w Sandton, a korporacyjna grupa biznesowa znajduje się w Bryanston.

W 2016 roku Huawei zainwestował 5 milionów dolarów (około 62 miliony randów) w centrum innowacji z Departamentem Telekomunikacji i Usług Pocztowych. Chińska firma stworzyła także pierwsze w Afryce laboratorium - Huawei Open Lab. Ponadto Chińczycy zainwestowali w umiejętności w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych poprzez swoje centrum szkoleniowe, które przeszkoliło już 20 tys. osób.

Huawei zatrudnia bezpośrednio 1065 pracowników i około 5000 osób poprzez podwykonawców.

źródło: Business Report

Powiązane treści
Chiński Huawei odnotował w 2017 roku 28-procentowy wzrost zysku netto
Huawei zamierza na polskim rynku smartfonów pokonać Samsunga
Huawei chce stać się trzecią marką smartfonów na świecie
Firmy Huawei, Oppo, Vivo zmniejszają dostawy smartfonów o ponad 10%
Huawei chce być wart 100 miliardów dolarów
Huawei buduje w Guizhou centrum magazynowania danych
Huawei twierdzi, że pokonał Apple'a w zakresie wielkości globalnej sprzedaży
Huawei i SMA liderami rynku inwerterów fotowoltaicznych
Huawei zainwestuje 400 mln dolarów w Nowej Zelandii
Huawei sprzedał w 2016 roku 139 milionów smartfonów
Politechnika Poznańska uruchomiła Akademię Huawei - HAINA
Huawei potwierdza, że sprzeda w tym roku ponad 200 milionów smartfonów
Huawei zamierza w 2018 roku sprzedać 200 milionów smartfonów
Huawei zbuduje centra danych w Afryce Południowej
Huawei sprzedaje serwery z własnymi chipami
Huawei zainwestuje w Europie 50 mln dolarów
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
GPS III jest już prawie gotowy - jakie zmiany lecą na orbitę?
Produkcja elektroniki
Printor rozbuduje potencjał produkcyjny
Mikrokontrolery i IoT
Infineon i UL Solutions wspólnie przyspieszają wdrażanie bezpieczeństwa funkcjonalnego ISO 26262
Produkcja elektroniki
Na całym świecie brakuje specjalistów od technologii półprzewodników
Aktualności
Mouser uruchamia nowe centrum zasobów skoncentrowane na automatyzacji
PCB
EMS i PCB są synergicznymi obszarami biznesu jedynie dla nielicznych
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Lipiec 2025
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów